لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل عرضه آپدیت مستقل برای بیگ سور را متوقف کرد

اپل عرضه آپدیت مستقل برای بیگ سور را متوقف کرد

اپل برخلاف سنت قدیمی خود در ارائه آپدیت برای سیستم عامل‌های منتشر شده، آپدیت‌های مستقل‌ مک او اس بیگ سور که جدیدترین سیستم عاملدر سال جاری میلادی است را متوقف می‌کند.

اپل در حال پایان دادن به سنت همیشگی خود در ارائه آپدیت‌ها برای نسخه موجود سیستم عامل macOS برای کاربران است. برای این منظور با عدم ارائه آپدیت مک او اس بیگ سور شروع کرده است.

اپل آپدیت‌های سیستم عامل macOS را از طریق Software update در بخش System Preferences ارائه می‌دهد اما معمولاً به کاربران خود اجازه می‌دهد آپدیت‌ها را به عنوان بسته‌های نصب مستقل موجود در وب‌سایت دانلود اپل، بارگیری کنند.

همان‌طور که در وب‌سایت The Electic Light Company اشاره شده اپل با وجود اینکه بسته‌های مستقلی برای آپدیت‌های امنیتی سیستم عامل مک او اس کاتالینا و موهاوای در 16 دسامبر ارائه کرده اما آپدیت مستقل برای مک او اس بیگ سور یا macOS 11.1 و macOS 11.0.1 منتشر نکرده است.

بسته‌های مستقل برای کاربران حرفه‌ای که چند کامپیوتر مک را با 12 گیگابایت دانلود می‌کنند مناسب است؛ به خصوص که بسته‌های Delta و Combo در اندازه‌های کوچکی ارائه شده و فقط شامل آپدیت‌های خاص می‌شوند.

اپل هنوز تائید نکرده که ارائه بسته‌های آپدیت برای macOS را متوقف کرده باشد اما عدم ارائه آپدیت‌ها و نصب کننده‌های مستقل بیگ سور به خصوص برای کاربرانی که به آن‌ها اعتماد می‌کنند خوب به نظر نمی‌آید.

همچنین اپل قبلاً هم اشاره کرده که یک‌راه حل جایگزین در قسمت Sharing در System preferences و در قالب گزینه Content Caching وجود دارد که به یک کامپیوتر مک اجازه دانلود آپدیت‌ها را می‌دهد و سایر مک‌ها هم می‌توانند در همان شبکه و از طریق مک محلی آپدیت‌ها را مستقیماً دانلود کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373