لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کالبد شکافی ایرپاد مکس توسط iFixit

کالبد شکافی ایرپاد مکس توسط iFixit

 وبسایت iFixit اخیرا اقدام به کالبد شکافی ایرپاد مکس کرده و طی آن به دنبال تعیین میزان تعمیر پذیری هدفون‌ها و سازگاری آنها با محیط زیست بوده است.

ایرپاد مکس آخرین محصولی است که اپل در سال 2020 رونمایی کرده در حالی که عرضه و فروش آن از 15 دسامبر شروع شده است.

کالبد شکافی جزئی و اولیه ایرپاد مکس شامل یک نگاه سریع از طریق اشعه ایکس به داخل هدفون‌ها بوده است. نمای حاصل از اشعه ایکس یک تصویر اجمالی از سلول باتری در هر کاپ هدفون، مگنت‌های درایور موجود در بلندگوی دو حلقه‌ای، مگنت‌های هم ترازی، براکت‌های میکروفون و موارد بیشتر است.

iFixitاعلام کرده که کالبد شکافی ایرپاد مکس روندی آسان نداشته و اپل برای طراحی این محصول از مقدار زیادی چسب در داخل هدفون‌ها استفاده کرده بود. دو عدد برد مدار منطقی به تراشه‌های اصلی متصل شده که iFixit تصمیم گرفته تا با جزئیات بیشتری آن را مورد بررسی قرار دهد.

جزئیات دیگری درباره ایرپاد مکس در دسترس نیست زیرا کالبد شکافی آن هنوز به اتمام نرسیده است. با این حال گفته شده که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از خصوصیات این هدفون بی سیم ارائه می‌شود. یکی از مهم ترین مسائلی که باید در بررسی های اولیه این محصول مشخص شود، دلیل سنگین تر بودن آن نسبت به محصولات مشابه است.

ایرپاد مکس در مقایسه با هدفون های حرفه ای دیگر وزن نسبتا بیشتری دارد که این موضوع باعث نارضایتی برخی از طرفداران محصولات شرکت اپل شده است.

بررسی های آتی توسط وب سایت یاد شده میتواند دید بهتری نسبت به طراحی این محصول و روند تعمیرپذیری و البته کارکرد آن را منتشر کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420