لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بنچ مارک پردازنده A14 و دست بالاتر اپل در برابر رقیب‌ها

بنچ مارک پردازنده A14 و دست بالاتر اپل در برابر رقیب‌ها

گزارش‌های منتشر شده حاکی از این است که بنچ مارک پردازنده A14 برای آیفون 12 و پردازنده A13 برای آیفون 11 بسیار قدرتمندتر از تراشه اسنپ دراگون 888 هستند.

شرکت کوالکام اخیراً نتایج بنچ مارک تراشه اسنپ دراگون 888 را به اشتراک گذاشته است. این تراشه در گوشی‌های پرچم‌دار با سیستم عامل اندروید استفاده می‌شود که قرار است سال 2021 عرضه شود.

مجله سخت‌افزار کامپیوتر AnandTech نتایج بنچ مارک تراشه اسنپ دراگون توسط کوالکام را با بنچ مارک اپل برای پردازنده A14 مقایسه کرده و مشخص شده که در آزمایش‌های Geekbench 5 و GFXBench آیفون حرف اول را می‌زند. 

پردازنده اسنپ دراگون 888 در نتایج بنچ مارک رتبه تک‌هسته‌ای 1135 و رتبه چندهسته‌ای 3794 را کسب کرده در حالی که آیفون 12 پرو با پردازنده A14 رتبه تک‌هسته‌ای 1603 و رتبه چندهسته‌ای 4187 را به دست آورده است.

همچنین در تست GFXBench که برای اندازه‌گیری عملکرد GPU است سامسونگ با رتبه 86 فریم در ثانیه با آیفون 12 پرو با 102.24 فریم در ثانیه مقایسه شد. ثبات عملکرد پردازنده به مصرف انرژی بستگی دارد و به همین دلیل AnandTech بر این باور است که در صورت رقابتی بودن مصرف برق پردازنده اسنپ دراگون می‌تواند برنده این رقابت باشد و آیفون را پشت سر بگذارد. 

قابل ذکر است که تراشه اسنپ دراگون 888 نسبت به تراشه A14 یا A13 عملکرد خوبی ندارد اما نسبت به تراشه اسنپ دراگون نسل قبل که در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار فعلی استفاده می‌شود پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. عملکرد پردازنده تا 25 درصد و عملکرد GPU تا 35 درصد افزایش یافته است.

مجله AnandTech اشاره می‌کند که نتایج بنچ مارک پردازنده A14 و سایر موارد که توسط کوالکام به دست آمده ممکن است دقیق باشند ولی به طور مستقل به دست نیامده‌اند. انتظار می‌رود این ارقام به طور دقیق در دستگاه تجاری تولید شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420