لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل روش کار کیس ایرپاد مکس را توضیح داد

اپل روش کار کیس ایرپاد مکس را توضیح داد

 یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کیس ایرپاد مکس بردن سریع دستگاه به حالت کم‌مصرف و محافظت از باتری ایرپاد است.

بعد از ابهامات اولیه درباره استفاده بهینه ایرپاد مکس از باتری، اپل تلاش کرده تا با ارائه یک طرح کلی توضیح دهد که چه وقت و چگونه هدفون 550 دلاری جدید می‌تواند به طور خودکار از عمر باتری محافظت کند.

اپل توضیح می‌دهد که کیس هوشمند، سبک و نرم ایرپاد مکس می‌تواند ایرپاد را در حالت فوق‌العاده کم‌مصرف قرار داده و شارژ باتری آن را حفظ کند. در بررسی‌ها مشخص شده که وقتی به مدت یک شب تا صبح ایرپاد مکس بدون کیس باشد فقط چند درصد از شارژ باتری را از دست می‌دهد. همچنین مشاهده شده که وقتی بدون کیس از ایرپاد مکس استفاده نشود مقدار زیادی شارژ از دست می‌دهد.

وقتی ایرپاد مکس از روی سر برداشته شده و به حالت ثابت و به مدت 5 دقیقه خارج از کیس قرار داده شود به حالت کم‌مصرف می‌رود. اگر ایرپاد مکس در همین وضعیت تا 72 ساعت باقی بماند بلوتوث و ویژگی‌هایی مثل ردیابی موقعیت از طریق اپلیکیشن Find My را خاموش کرده و به حالت فوق‌العاده کم‌مصرف وارد می‌شود.

با این وجود، کیس ایرپاد مکس آن را فورا در حالت کم‌مصرف قرار می‌دهد؛ این در حالی است که بدون کیس ممکن است 18 تا 24 ساعت طول بکشد که هدفون‌ها به حالت فوق‌العاده کم‌مصرف بروند.

نکته حائز اهمیت این است که وقتی هدفون‌ها از روی سر برداشته شده و دور گردن قرار می‌گیرد همچنان فعال هستند و تا وقتی‌که کاملاً ثابت روی میز یا ایستاده قرار نگیرند، غیرفعال نمی‌شوند.

اپل ممکن است با آپدیت فریمور ایرپاد مکس، این حالت‌های پیش‌فرض را تنظیم کند ولی در حال حاضر ایرپاد مکس این گونه عمل می‌کند.

گفتنی است از آنجا که ایرپاد مکس به تازگی عرضه شده و در دسترس مشتریان قرار گرفته، هنوز کاربران تجربه خاصی درباره آن ارائه نداده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373