لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خبری از عرضه آیپد پرو نسل 5 در سال 2021 نیست

خبری از عرضه آیپد پرو نسل 5 در سال 2021 نیست

موسسه بین المللی بارکلیز گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه آیپد پرو نسل 5 احتمالاً در سال 2021 عرضه نخواهد شد و معرفی آن به اوایل سال 2022 موکول می‌شود.

ماه گذشته وب‌سایت کره‌ای The Elec گزارش داده که اپل قصد دارد آیپد پرو نسل 5 را با ویژگی نمایشگر OLED در نیمه سال 2021 عرضه کند، ضمن اینکه شرکت‌های Samsung و LG در فرایند توسعه این نمایشگر نقش بسزایی دارند.

تحلیلگران بانک بارکلیز و همکارانشان پیرو مذاکرات اخیر با اپل اعلام کرده‌اند که آیپد پرو نسل 5 با نمایشگر OLED در سال 2021 رونمایی نخواهد شد. این تحلیلگران طی یک تحقیق جدید نیز این موضوع را تائید کرده‌اند که عرضه این محصول تا اوایل 2022 به تأخیر می‌افتد.

قابل ذکر است که بازه زمانی تعیین شده توسط بارکلیز کاملاً منطقی به نظر می‌رسد زیرا شایعه‌های بسیاری نشان می‌دهد اپل قصد دارد حداقل یک مدل آیپد پرو با یک‌لایت Mini-LED را در نیمه اول سال 2021 ارائه کند. این سوئیچ کردن اپل به ارائه دو فناوری برای نمایشگر در یک سال بسیار سریع به نظر ‌می‌آید.

اپل در حال حاضر از نمایشگرهای OLED در آیفون X و آیفون‌های جدیدتر، همچنین برای همه مدل‌های اپل واچ استفاده می‌کند. گفتنی است مزایای نمایشگر OLED نسبت به LCD شامل روشنایی بیشتر، بهبود کنتراست، افزایش بازده انرژی، زاویه دید وسیع‌تر و موارد دیگری است.

اپل آخرین بار در ماه مارس یک آپدیت جزئی برای آیپد پرو همراه با قابلیت‌های جدیدی ارائه داد. این ویژگی‌ها شامل یک تراشه Bionic A12Z که اساساً یک تراشه A12X با هسته GPU اضافه فعال است، یک دوربین اولتراواید، یک اسکنر LiDAR و یک میکروفن با صدای عالی است.

اکتبر 2018 آیپد پرو با یک طراحی مجدد و مهم و با قابلیت‌هایی مثل حاشیه‌های باریک‌تر، فیس آیدی و یکپورت USB-C به جای کانکتور لایتنینگ عرضه شد.

تحلیلگران بانک بارکلیز اولین کسانی بودند که ادعا کردند اپل شارژر را همراه آیفون‌های جدید ارائه نمی‌کند. همچنین در گذشته مواردی چون ایجاد True Tone در آیفون 8و آیفون X، حذف جک هدفون در آیفون XS و آیفون XR و حذف 3D Touch در همه مدل‌های آیفون 11 را افشا کردند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420