لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش 700 هزار دلاری یادداشت‌های استیو وزنیاک از اپل 1 و اپل 2

فروش 700 هزار دلاری یادداشت‌های استیو وزنیاک از اپل 1 و اپل 2

مجموعه‌ای از یادداشت‌های استیو وزنیاک که برای طراحی اولیه و ساخت کامپیوترهای اپل 1 و اپل 2 با قیمت متوسط 700 هزار دلار آماده فروش شده است.

این اسناد شامل اطلاعات و ایده اولیه برای طراحی شماتیک مدار منطقی کامپیوتر اپل 1 و 2 است. پنج صفحه اول این اسناد به صورت شماتیک طراحی برد و مدارها را نشان می‌دهد. در یک مجموعه 12 صفحه‌ای، استیو وزنیاک روش برنامه نویسی و راه اندازی این کامپیوتر را طی 28 گام متفاوت توضیح داده و است. این مجموعه شامل شش صفحه فتوکپی نیز هست که در آن منابع اتصال‌ها، زمان‌بندی سیستمی، نمایشگر، همگام‌سازی زمانی و موارد دیگر توضیح داده شده است.

این اسناد در وب‌سایت RR Auction برای حراج آماده شده‌اند. قیمت اسناد مربوط به کامپیوتر Apple II با قیمت 630 هزار دلار و کامپیوتر Apple I با قیمت 737 هزار دلار آماده فروش شده است.

این استاد با خودکار قرمز و بنفش طراحی شده‌اند و وزنیاک توضیح داده که خطوط قرمز در این اسناد به معنای آن است که ارتباط‌های مربوط با سیم به یکدیگر لحیم‌کاری شده‌اند. وزنیاک پیش از طراحی این محصولات در بخش مهندسی محصولات و طراحی مدارهای شرکت HP فعالیت می‌کرده است. 

 در کنار این اسناد، یک کامپیوتر Apple I نیز آماده عرضه در وب‌سایت RR Auction نیز شده است که 736.862 دلار قیمت گذاری شده است. اپل در مجموع 175 واجد از این کامپیوترها را تولید کرد که بیش از نیمی از آن‌ها را از بعدها از بین برد. با این حال این کامپیوترها در حال حاضر ارزشی بسیار خاص برای کلکسیونرها دارند و بسیاری از افراد به دنبال خرید این محصولات هستند.

گفتنی است که در این مجموعه یک کیبورد با امضای استیو جابز نیز وجود دارد که با قیمت 74.535 دلار آماده عرضه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373