لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از تصاویر Pro RAW آیفون 12 پرو به اینستاگرام اضافه شد

پشتیبانی از تصاویر Pro RAW آیفون 12 پرو به اینستاگرام اضافه شد

 اینستاگرام به تازگی اقدام به پشتیبانی از تصاویر Pro RAW در آیفون 12 پرو و پرو مکس کرده است و به کاربران خود اجازه داده تا این تصاویر را با دیگران به اشتراک بگذارند.

« Tim Johnsen» یکمی از توسعه‌دهندگان اینستاگرام خبر مربوط به این قابلیت جدید را در توییتر منتشر کرده است و اعلام کرده که از این پس تصاویر Pro RAW آیفون 12 پرو با فرمت DNG امکان اشتراک‌گذاری در اینستاگرام را دارند، اما کاربران امکان ویرایش آن‌ها از طریق اپلیکیشن اینستاگرام را نخواهند داشت.

در جزئیات بعدی که این توسعه دهنده منتشر کرده، مشخص شده که اینستاگرام به صورت خودکار تصاویر دریافتی با کیفیت یاد شده را پردازش و آن‌ها را به فرمت JPG تغییر می‌دهد تا قابل‌نمایش در تمامی دستگاه‌های پشتیبانی کننده از اینستاگرام باشد.

پشتیبانی محدود از تصاویر Pro RAW در آیفون 12 پرو به دلیل عمومی بودن این شبکه اجتماعی است. بسیاری از کاربران با تلفن‌های هوشمند مختلف از این اپلیکیشن شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود تا توسعه‌دهندگان آن مجبور به ارائه امکاناتی مناسب برای تمامی تلفن‌های هوشمند امروزی باشند.

تصاویر Pro RAW یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای است که شرکت اپل در توسعه دوربین آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس آماده عرضه به کاربران کرد. این قابلیت امکان ثبت دقیق تصاویر از سنسورهای مختلف و بدون ویرایش‌های ابتدایی دوربین را به کاربران می‌دهد.

این قابلیت از آی او اس 14.3 آماده عرضه به عموم کاربرانی شد که آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس را در اختیار دارند و از این پس می‌توان از امکانات یاد شده برای دسترسی به امکانات ویژه آن در سری جدید تلفن‌های هوشمند شرکت اپل استفاده کرد.

گفتنی است که اپل پس از عرضه این قابلیت با برخی از عکاسان حرفه‌ای همکاری کرده تا با انتشار تصاویر با کیفیت قدرت Pro RAW را به کاربران نشان دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420