لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از حریم خصوصی اپ استور در برابر فیس‌بوک دفاع کرد

اپل از حریم خصوصی اپ استور در برابر فیس‌بوک دفاع کرد

 اخیراً بیانیه‌ای از اپل در وب‌سایت The Verge منتشر شده که از حریم خصوصی اپ استور در مقابل انتقادات فیس‌بوک دفاع کرده است.

انتقاد فیس‌بوک از اپل به دلیل آپدیت iOS است که با حفظ حریم خصوصی کاربران اپ استور را قبل از دسترسی به اپلیکیشن‌ها، مجبور به دادن اطلاعات فردی و سلیقه‌ای می‌کنند. فیس‌بوک ادعا می‌کند که این استراتژی اپل موجب محدود کردن کسب و کارها از نمایش تبلیغات شخصی‌سازی‌شده و تأثیر آن بر کاربران می‌شود. بیانیه اپل به این شرح است:

ما معتقدیم این یک مسئله ساده ایستادگی در برابر کاربران ما است. کاربران باید بدانند چه زمانی اطلاعاتشان جمع‌آوری و به اشتراک گذاشته می‌شود و آن‌ها باید حق انتخاب داشته باشند. شفافیت ردیابی برنامه‌ها در iOS 14 فقط منجر به انتخاب آگاهانه کاربران می‌شود و نیازی نیست که فیس‌بوک رویه خود را عوض کند.

این بیانیه اپل در واکنش به یک تبلیغ ضد اپل دیگری از طرف فیس‌بوک است که قرار است روز جمعه آن را منتشر کند. گزارش شده که این تبلیغ ادعا می‌کند که آپدیت نرم‌افزارهای اپل موجب تغییر و بدتر شدن اینترنت می‌شود؛ زیرا وبلاگ‌ها و وب سایت‌های آشپزی به جای پخش تبلیغات شخصی خودشان و ارائه محتوا به صورت رایگان، باید هزینه اشتراک یا خرید درون برنامه‌ای پرداخت کنند.

گفتنی است که این تغییر قبلاً یک‌بار به تعویق افتاده بود و قرار بود با انتشار نسخه iOS 14 در پاییز آغاز شود.

فیس‌بوک مهم‌ترین منتقد سیاست‌های ضد تبلیغاتی شرکت اپل در طول چند ماه گذشته است. اپل از زمان برگزاری WWDC 2020 تا به امروز با موج زیادی از انتقادها در مورداستفاده از برچسب حریم خصوصی مواجه شده است که این موضوع باعث شد تا اپل برخی از محدودیت‌های مربوط به مدیریت تبلیغات خود را با تأخیر روی دستگاه‌های جدید اعمال کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420