لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه بتای استادیا برای iOS و iPadOS ارائه شد

نسخه بتای استادیا برای iOS و iPadOS ارائه شد

گوگل استادیا به آیفون و آیپد با نسخه جدید بتا iOS راه پیدا کرده و کاربران می توانند با اشتراک خود به لایبری بازی‌های این سرویس در دستگاه‌های اپل دسترسی داشته باشد.

به دلیل محدودیت‌های اپل برای اجرای اپلیکیشن‌های بازی‌های ابری، گوگل نمی تواند استادیا را در اپ استور ارائه کند و به ناچار آن را در مرورگر سافاری آیفون در اختیار کاربران می‌گذارد. طرفداران استادیا می‌توانند بازی‌ها را در سافاری جستجو کرده و مشابه یک برنامه بومی نصب شده آن را اجرا کنند.

گوگل استادیا دارای یک نسخه رایگان و بدون محدودیت است و هم اکنون دو بازی با اجرای رایگان شامل Destiny 2 و Super Bomberman R همراه سایر بازی‌ها به گیمرها ارائه شده است.

گفتنی است که قابلیت دسترسی استادیا در آیفون و آیپد می‌تواند برای پیشرفت آن بسیار ضروری باشد. اپل به دلیل دریافت کمیسیون از ارائه بازی‌ها در اپ استور موانعی برای گوگل استادیا ایجاد کرده بود.

اکنون استادیا در جایگاه متفاوتی از راه اندازی قرار گرفته است. این سرویس با ارائه نسخه رایگاه همچنین امکان دسترسی به بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و بازی سایبرپانک 2077 را به کاربر می‌دهد.

همچنین انتشار بازی سایبرپانک همرا با مشکلات عمده برای اجرا در کنسول‌های نسل جدید می‌تواند امتیاز خوبی برای استادیا باشد. زیرا گوگل استادیا مجبور شده ارائه برخی امکانات را به خرید سایبرپانک 2077 از طریق استادیا متوقف کند.

برخی کاربرانی که نسخه آزمایشی استادیا را در آیفون 11 پرو و آیپد پرو تجربه کرده‌اند از آن رضایت داشته‌اند، آنها اشاره کرده‌اند که کنترل‌های لمسی داخلی به طرز چشمگیری کار می کند. قابل ذکر است اتصال به وای فای برای اجرای بازی قابل اعتماد در iOS اهمیت زیادی دارد یا اینکه گیمرها از اکسسوری های آداپتور USB یا LAN به لایتنینگ استفاده کنند.

همچنین ممکن است وقفه‌های تصویری که در صفحه بزرگ تجربه می‌کنید در آیفون و آیپد قابل ملاحظه نباشد.

اگر گوگل از توسعه دهندگان مستقل بیشتری استفاده کند و از تجربیات گرافیکی با ایرادات بسیار کم پشتیبانی کند، می‌تواند استادیا را به یک بستر رقابتی تبدیل کند.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373