لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نرم افزارهای برتر هفته: بازی Fahrenheit، نرم افزار Microsoft Outlook و…

نرم افزارهای برتر هفته: بازی Fahrenheit، نرم افزار Microsoft Outlook و…

هفته گذشته فروشگاه اپ استور نرم افزارهای جدید و مختلفی را تجربه کرد و چندین عنوان بازی بسیار خوب در این هفته عرضه شدند. از مهمترین آنها می‌توان به عرضه سرویس میل Outlook توسط شرکت مایکروسافت و همچنین پورت بازی متفاوت فارنهاینت برای iOS اشاره کرد. لیست بهترین های هفته گذشته را در زیر مشاهده خواهید کرد.

($9٫99)  Fahrenheit Indigo Prophecy

fahrenheit.jpg

در سال 2005 شرکت بازی‌سازی مستقل Quantic Dream بازی را با نام Fahrenheit Indigo Prophecy منتشر کرد که با سبک روایی سینمایی و متفاوت و گیم پلی جذاب و منحصر بفرد خود بسیار مورد ستایش قرار گرفت و نام سازنده آن دیوید کیج  (David Cage) را نیز بعنوان یکی از بازی سازان صاحب سبک مطرح کرد. حال شرکت Aspyr Media این بازی را برای iOS پورت کرده است. این بازی ماجرایی و جنایی داستان تحقیق سری قتلهای مشابهی را در شهر نیویورک روایت می‌کند. در فارنهایت شما کنترل 4 شحصیت مختلف را در دست گرفته و با هر کدام ار این شخصیتها بدنبال سرنخی از این قتلها می‌گردید و بسته با عملکرد شما پایانهای مختلفی نیز رخ خواهد داد. نسخه پورت شده تا حدی می‌تواند حس بازی اصلی را منتقل کند و شاید تنها مشکل کنترل بازی باشد که شاید می‌توانست کمی بهتر باشد. توجه کنید که یرای نصب این بازی نیاز به 6 گیگابایت فضا است.

(رایگان) Microsoft Outlook

accompli.jpg

پس از خرید سرویس میل Acompli توسط شرکت مایکروسافت، این شرکت نسخه iOS سرویس Outlook را با فریم ورک Acompli مننتشر کرده است. این سرویس قابلیت پشتیبانی از دیگر نرم افزارهای مشابه همچون iCloud، جیمیل و یاهو را نیز دارد و همچنین امکان تبادل با سرویسهای همچون Dropbox و iCloud Drive نیز به راحتی وجود دارد. Outlook سرویسی با طراحی بسیار خوب، کاربرد آسان و ویژگیهای بسیار کاربردی است که می‌تواندحتی بعنوان سرویس ایمیل پیش فرض و نخستین گزینه کاربران دستگاههای iOS جایگزین دیگر سرویس ها شود.

(رایگان) ProCam XL 2

procam.jpg

اپل این هفته نرم افزار تصویربرداری Pro Cam XL 2 را بعنوان نرم افزار رایگان هفته انتخاب کرده است. این نرم افزار تجربه بسیار حرفه‌ای را از تصویربرداری iOS هم از لحاظ رابزط کاربری و هم از نظر کارکرد و امکانات فراهم می‌کند. ProCam کاربرد بسیار آسانی دارد و کاربران مبتدی به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و همچنین امکاناتی همچون قابلیت فوکوس دستی، تنظیم سرعت شاتر، 50 فیلتر زنده متنوع ، تنظیم کیفیت تصاویر، میزان فشردگی تصاویر، تغییر فریم‌های ویدیو و … این نرم افزار را برای افراد حرفه‌ای نیز به گزینه‌ای ببسیار خوب تبدیل کرده است.

 

(رایگان) PaintCan

adobe.jpg

شرکت Adobe نرم افزار جدیدی را مخصوص آیپد منتشر کرده است این نرم افزار که PaintCan نام دارد به کاربران این امکان را می‌دهد که عکسهای مختلف را با استفاده از فیلترها و ابزارهای مختلف تبدیل به نقاشی‌های هنری زیبا بکنند. برای شروع می‌توانید از تصاویر نمونه‌ای که در نرم افزار وجود دارد استفاده کنید تا با نحوه انجام ویرایش اشناشوید و پس از آن می‌توانید با استفاده از قلم‌های مختلف تصاویر را تغییر دهید.

برای دانلود نرم افزارها روی اسم آنها کلیک کنید

سیبنامه

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373