لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 7 تاچ آیدی خواهد داشت

اپل واچ سری 7 تاچ آیدی خواهد داشت

شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در تولید اپل واچ سری 7 سیستم احراز هویت تاچ آیدی را آماده عرضه به کاربران خود کند.

اطلاعات فاش شده از یک پتنت جدید شرکت اپل حاکی از آن است که این کمپانی درصدد تعبیه یک سنسور احراز هویت بیومتریک در بدنه اپل واچ است.

در این پتنت آماده است که ساعت‌های هوشمند اپل می‌توانند از بخش دکمه کناری به عنوان احراز هویت کاربر خود استفاده کنند. از اطلاعات شخصی نگه داشته شده در آن محافظت کند. این قابلیت علاوه بر امکان محافظت از داده‌های شخصی، امکان حفاظت از اطلاعات بانکی را نیز فراهم میاورد تا کاربران بتوانند با استفاده از ساعت‌های هوشمند خود امکان پرداخت‌های ایمن را داشته باشند و دیگر حتی نیاز به استفاده از آیفون برای پرداخت نداشته باشند.

اپل از سال‌های گذشته امکان پرداخت از طریق سرویس Apple Pay را برای کاربران خود آماده عرضه کرده است و همین موضوع باعث شده تا کاربران زیادی بتوانند از طریق ساعت‌های هوشمند خود امکان پرداخت‌های مختلف را داشته باشند. این قابلیت به طور مشخص از سال 2017 و در کنار نسخه سلولار اپل واچ سری 3 آماده معرفی شد.

شرکت اپل احتمالاً این قابلیت را به منظور ایمن‌تر کردن فرایند پرداخت‌های مختلف به کاربران ارائه می‌دهد تا از آن طریق کاربران امکان خرید با استفاده از اپل واچ را با سطح امنیت بیشتر داشته باشند.

سرویس پرداخت اپل که با عنوان Apple Pay شناخته می‌شود، از سال 2014 میلادی معرفی و آماده عرضه شد که به کاربران امکان استفاده از تلفن‌های هوشمند و کامپیوترهای مک را برای پرداخت می‌داد. امروز استفاده از احراز هویت بیومتریک با استفاده از ابزارهای مختلف امکان‌پذیر است و حالا قرار است به شکلی ایمن‌تر امکان دسترسی به آن در ساعت‌های هوشمند اپل واچ وجود داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373