لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گیمرها سایبرپانک 2077 را پس دهند

گیمرها سایبرپانک 2077 را پس دهند

 طی اطلاعیه منتشر شده در توییتر CD Projekt Red توسعه دهنده سایبرپانک 2077 مشکلات آزاردهنده اجرای بازی در کنسول‌های نسل جدید را تائید کرده و از اینکه قبل از انتشار بازی آن را روی کنسول‌های PS4 و Xbox One اجرا نکرده عذرخواهی کرده است.

سازنده بازی گفته که طی ماه‌های آینده امیدوار به برطرف کردن مشکلات عمده بازی هستند ولی گیمرهایی که نمی‌خواهند صبر کنند با پس دادن بازی سایبرپانک 2077 می‌توانند مبلغی که پرداخت کرده‌اند را دریافت کنند.

این بیانیه به دنبال اجرای بسیار ضعیف بازی روی دستگاه‌های قدیمی منتشر شد. گیمرهای ناراضی موارد مهمی چون فریم ریت متغیر، باگ‌های عجیب، عدم بارگیری به موقع و درست بافت‌ها که منجر به کاهش وضوح تصاویر می‌شود و تکه تکه شدن محتوای در حال نمایش را گزارش کرده‌اند.

عملکرد ضعیف این بازی به سرعت به یک بحث داغ در سایت‌های مختلف تبدیل شده و ویدیوها و اسکرین شات‌های مشکلاتبازی به سرعت در توییتر وایرال شده است.

سازنده بازی سایبرپانک 2077 نسخه کامپیوترهای شخصی بازی را به اکثر منتقدین ارائه داده ولی احتمالاً نسخه کنسول‌های نسل هشتمی بازی را ارائه نداده و به همین دلیل بعد از انتشار بازی مشکلات آن مشخص شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این نشان می‌دهد که سی دی پراجکت رد هیچ اهمیتی برای کاربران کنسول‌های نسل هشتمی که اکثر گیمرهای حوزه کنسول را تشکیل می‌دهند قائل نبوده است. این در حالی است که کنسول‌های نسل هشتمی عمده کاربران امروزی بازی‌ها را تشکیل می‌دهند.

بااین‌حال یکی از سرمایه‌گذاران بازی ماه گذشته گفته بازی روی کنسول‌های نسل جدید به خوبی اجرا می‌شود. سازنده بازی می‌گوید اگر چه آن‌ها هم بازی را روی کامپیوتر شخصی پخش کردند و متوجه اشکالاتی شدند ولی هیچ یک از مشکلات جدی و مهم پخش بازی روی PS4 و Xbox One که مورد نظر کاربران بوده را مشاهده نکرده‌اند. 

وعده‌های پوچ توسعه‌دهندگان سایبرپانک 2077

 سایبرپانک 2077 تا به امروز سروصدای تبلیغاتی زیادی را به راه انداخته و با تبلیغات مختلف توانسته سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کند. در عین حال بسیاری از کاربران چند ماه و حتی چند سال است که این بازی را پیش خرید کرده‌اند و حالا سی دی پراجکت رد حتی بعد از این همه تأخیر در عرضه آنچه خود ادعایش را کرده بود، وعده‌هایی پوچ را برای مشکلات غیرقابل قبول بازی تحویل کاربران داده است.

توسعه دهنده بازی سایبرپانک 2077 قول داده که برای رفع مشکلات یک سری اصلاحات در حال انجام است که با یک آپدیت طی هفت روز آینده منتشر خواهد شد. همچنین با انتشار یک جفت پچ بزرگ در ژانویه و فوریه احتمالاً مهم‌ترین مشکلات موجود در اجرای بازی روی کنسول‌های نسل آخر برطرف خواهد شد.

گفته شده که برای پخش بازی در نسخه کامپیوترهای شخصی و نسل بعدی کنسول‌ها آپدیت‌هایی در راه است. با این وجود سازنده بازی نسبت به پس دادن سایبرپانک 2077 و برگرداندن پول به گیمرها استقبال خواهد کرد، اما حقیقت این است که آیا با عرضه این آپدیت‌ها مشکلات سایبرپانک برطرف می‌شود و آیا آپدیت‌های عرضه شده برای این بازی در زمان تعیین شده آماده عرضه خواهند بود، یا همچنان سی دی پراجکت رد در حال سرکار گذاشتن طرفداران این بازی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420