لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12.5 همراه با الگوریتم تشخیص COVID-19 به آیفون‌های قدیمی عرضه شد

آی او اس 12.5 همراه با الگوریتم تشخیص COVID-19 به آیفون‌های قدیمی عرضه شد

 اپل در اقدامی کم‌سابقه سیستم عامل iOS 12.5 را با قابلیت تشخیص ابتلای افراد به ویروس کرونا برای شناسایی افرادی که در معرضCOVID-19 قرار گرفته‌اند در آیفون‌های 6 و قدیمی‌تر ارائه کرده است.

این یکی از نادرترین رخدادهای اپل برای عرضه یک نسخه از سیستم عامل آی او اس با پنجمین زیر شاخه از نسخه اصلی است، با این حال اپل اوایل امسال سیستم عاملiOS 13.7 را نیز با قابلیت مشابه آماده عرضه کرده بود. این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد که اگر با کسی که آزمایش کرونا او مثبت بوده و با او تماس داشته آن را بفهمد؛ اما این فقط برای آیفون‌های 7 و بالاتر امکان‌پذیر است.

حالا اپل سیستم عامل iOS 12.5 را با همین قابلیت Exposure Notification یعنی هشدار به قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا منتشر کرده که مختص آیفون 6 و آیفون‌های قدیمی‌تر است. قابل ذکر است که این نسخه از iOS 14.3 کاملاً جدا است.

iOS 12.5 به کاربر امکان می‌دهد تا سیستم هشدار را انتخاب کند. همچنین قابلیت دسترسی به این سیستم با پشتیبانی مقامات بهداشتی عمومی محلی امکان‌پذیر بوده و بسته به جایی که کاربران زندگی می‌کنند برای ثبت نام نیازی به برنامه نیست.

اگر منطقه از این سیستم پشتیبانی می‌کند، کافی است که کاربران از طریق تنظیمات گوشی خود در برنامه ثبت نام کرده و سپس به Notification Eposure رفته و حالت مناسب خود را انتخاب کنند.

با این سیستم اگر کاربر با کسی که آزمایش کرونای او مثبت شده در تماس باشد به شرط اینکه فرد مبتلا هم این سیستم را داشته باشد، گوشی کاربر به او هشدار می‌دهد که در معرض این ویروس قرار گرفته است.

برای شروع استفاده از سیستم Exposure Notification مقامات بهداشت عمومی منطقه باید با این برنامه موافقت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420