لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 14.3 همراه با رفع مشکلات و قابلیت های جدید عرضه شد

آی او اس 14.3 همراه با رفع مشکلات و قابلیت های جدید عرضه شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش فرایند عرضه آپدیت بزرگ آی او اس 14.3 را آغاز کرده و حالا این نسخه در اختیار کاربران دستگاه های پشتیبانی شده قرار گرفته است.

این آپدیت که در اکثر دستگاه ها بیش از 600 مگابایت حجم دارد تغییراتی نظیر رفع باگ ها و اضافه کردن قابلیت های جدید را به کاربران می‌دهد.

یکی از امکاناتی که از این آپدیت آماده عرضه به کاربران شده، شامل سرویس اپل فیتنس پلاس می‌شود که به عنوان بخشی از باندل های آپدیت اپل وان نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. اپل فیتنس پلاس با پرداخت ماهیانه 9.99 دلار امکان مشاهده تمرین‌های مختلف را به کاربران می‌دهد و از آن طریق کاربران می‌توانند به سرویس‌های مختلف و امکانات تناسب اندام در هر مکانی دسترسی داشته باشند.

پشتیبانی از تصاویر Pro RAW که در جریان معرفی آیفون 12 پرو مکس معرفی شد، حالا از طریق این به روز رسانی در اختیار کاربران قرار گرفته است. کاربرانی که آیفون‌های جدید اپل را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از طریق قابلیت Pro RAW به این قابلیت دسترسی داشته و تمامی امکانات مربوط به تصویربرداری را در اختیار خود داشته باشند.

امکانات دیگر نظیر قابلیت ثبت تصاویر با فریم ریت بالا از طریق دوربین جلویی از همین حالا آماده عرضه به کاربران شده است. میانبرهای صفحه هوم، موتور جست و جوی Ecosia برای حفظ محیط زیست و قابلیت Cardio Fitness در اپل واچ از همین حالا از طریق آی او اس 14.3 در اختیار کاربران قرار گرفته است.

برای دریافت این به روز رسانی کاربران کافی است شارژ باتری دستگاه و حجم آزاد مورد نیاز برای ذخیره سازی را در نظر گرفته و بر اساس آن اقدام به آماده سازی و دریافت نسخه جدید کنند. این به روز رسانی برای آیفون‌هایی که آی او اس 14 به بعد را پشتیبانی می‌کنند آماده عرضه شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420