لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس باکس تا زمان انجام تکالیف مدرسه کار نمیکند

ایکس باکس تا زمان انجام تکالیف مدرسه کار نمیکند

 شرکت مایکروسافت به تازگی یک اپلیکیشن کنترل والدین ایکس باکس را آماده عرضه کرده که از آن طریق اعضای خانواده می‌توانند ساعت بازی کردن کودکان را تنظیم کنند.

این قابلیت به عنوان بخشی از اپلیکیشن ایکس باکس در اندروید و آی او اس به کاربران ارائه شده است که از آن طریق کاربران می‌توانند زمان اجرای بازی‌ها را برای فرزندان خود محدود کنند. یکی از کاربری‌های این اپلیکیشن مدیریت اجرای بازی‌ها پس از انجام تکالیف مدرسه است.

بر این اساس کاربران می‌توانند در زمانی مشخص بازی‌ها را از راه دور و تنها با تلفن هوشمند خود متوقف کنند و فرزند خود را به انجام تکالیف تشویق کنند.

این قابلیت برای اولین بار در ماه سپتامبر (شهریور) آماده عرضه در نسخه اولیه بتا شده بود؛ با این حال شرکت اپل در آن در زمان آماده عرضه این قابلیت به کاربران خود نبود و پس از تست‌های نسخه بتا و برطرف کردن مشکلات اقدام به عرضه آن در روزهای اخیر کرده است. این امکان به کاربران امکان می‌دهد تا تمامی فعالیت‌های کودکان را در زمان استفاده از ایکس باکس مدیریت کنند.

برای استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند اپلیکیشن ایکس باکس را در تلفن‌های هوشمند خود نصب کرده و پس از آن اقدام به وارد کردن اکانت مایکروسافت خود کنند. اکانت مایکروسافت وارد شده باید از لحاظ کاربری با اکانت وارد شده روی ایکس باکس مشترک باشد.

پس از انجام این فرایند کاربران می‌توانند در تب Family اقدام به استفاده و مدیریت موارد در نظر گرفته شده در ایکس باکس کنند. کنترل والدین ایکس باکس باعث می‌شود تا کاربران بیشتری تمایل به استفاده از این کنسول‌ها پیدا کنند و والدین امکانات بهتری را برای مدیریت نحوه اجرای بازی‌ها و محتوای در حال پخش در کنسول‌ها داشته باشند. این قابلیت برای ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و کنسول های نسل هشتمی سری ایکس و اس در نظر گرفته شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373