لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جانی آیو گزینه احتمالی برای مدیریت فراری

جانی آیو گزینه احتمالی برای مدیریت فراری

خبرگزاری رویترز اعلام کرده که جانی آیو به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای مدیریت فراری انتخاب شده است.

پس از جدا شدن «لوئیس کامیلری» از فراری در هفته گذشته، سرمایه‌گذاران این شرکت خودروسازی به دنبال استخدام فردی جایگزین افتاده‌اند که جانی آیو یکی از گزینه‌های آن‌ها است. رویترز اعلام کرده که جانی آیو و لوکا ماستری هر دو به عنوان گزینه‌های احتمالی مدیریت فراری انتخاب‌شده‌اند.

گفتنی است که ماستری و آیو هر دو از مدیران شرکت اپل بوده‌اند و حالا احتمالاً یکی از آن‌ها برای مدیریت این کمپانی خودروسازی ایتالیایی انتخاب خواهد شد.

لوئیس کامیلری هفته گذشته اعلام کرد که به دلیل مسائل شخصی دیگر امکان همکاری با فراری را ندارد و در این میان، سرمایه‌گذاران تصمیم گرفتند تا به دنبال فردی جایگزین برای او باشند که حالا جانی آیو و یکی دیگر از مدیران شرکت اپل را برای این سمت در نظر گرفته‌اند.

جانی آیو از اواخر دهه 1990 میلادی به عنوان مدیر بخش طراحی با اپل همکاری می‌کرد. او سال گذشته از اپل جدا شد و تا به امروز همکاری‌های متعددی را در زمینه طراحی صنعتی محصولات مختلف با شرکت‌های گوناگون انجام داده است.

بسیاری از محصولات اپل در طول دو دهه گذشته توسط جانی آیو یا با مدیریت مستقیم او طراحی‌شده‌اند. او حتی در طراحی بسته‌بندی محصولات آیفون و لوازم جانبی آن‌ها نیز نقش داشته و تا به امروز توانسته به شکلی اعجاب‌انگیز محصولات اپل را به محبوب‌ترین کالاهای الکترونیکی تبدیل کند.

البته لازم به ذکر است که جانی آیو در حال حاضر به عنوان یکی از کاندیدهای مدیریت فراری در نظر گرفته‌شده است و هنوز به طور قطعی در این شرکت خودروسازی فعالیتی ندارد. همچنین ممکن است لوکا ماستری به جای او سمت مدیرعامل فراری را بر عهده بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373