لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا بازار خرید ایرپاد مکس خاص است؟

چرا بازار خرید ایرپاد مکس خاص است؟

 تأمین‌کنندگان اپل می‌گویند که بازار خرید ایرپاد مکس برای افزایش فروش به بازارهای کوچک و خاص تقسیم می‌شود.

طبق گزارشی جدید تأمین‌کنندگان اپل بازار خرید ایرپاد مکس را خیلی خاص و کوچک در نظر گرفته و به همین دلیل انتظار فروش بالایی از این محصول ندارند.

بنابر گزارش‌های منتشر شده از Digitimes دو شرکت تولید کننده مستقر در تایوان Compeq و Unitech سازنده کابل‌های فلت منتهی به بورد برای ایرپادها و بوردهای مدار چاپی برای ایرپاد مکس هستند.

بنابر گفته منابع صنعتی، تأمین‌کنندگان PCB بورد مدار چاپی یا الکترونیکی افزایش قابل توجهی برای فروش در بازار خرید ایرپاد مکس پیش بینی نمی‌کنند، زیرا هدفون‌های روی گوش در بخش بازار خاص با قیمت بالاتر قرار می‌گیرند. به عبارتی ایرپاد مکس در بخش Niche Market قرار گرفته است.

این منابع با استناد به آمار Canalys نشان می‌دهند که فروش استریو بی‌سیم در سه ماهه سوم سال 2019 به 45 میلیون جفت رسیده در حالی که فروش هدفون‌های روی گوش در همین بازه زمانی 20 میلیون بوده است.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از این است که برندهای JBL، sony و Bose به لحاظ سهم بازار هدفون‌های روی گوش در گروه پیشگامان قرار دارند. نکته حائز اهمیت این است که هر سه مدل هدفون با قیمتی به مراتب کمتر از قیمت هدف گذاری شده اپل برای ایرپاد مکس یعنی 549 دلار ارائه می‌شوند.

با وجود قیمت بالای ایرپاد مکس،عرضه آن در روز رونمایی آغاز شده و فروش آن به سرعت افزایش یافته، ضمن اینکه تا ماه مارس 2021 در همه رنگ‌ها قابل سفارش است.

قابل ذکر است که ایرپاد مکس با فناوری حذف نویز(Noise Cancelling) ساخته‌شده و با قابلیت صوتی فوق‌العاده به عنوان یک ایرپاد رده بالا محسوب می‌شود. زیرا درایور 40 میلی متری در آن استفاده شده که موجب افزایش وضوح صوت می‌شود و در هر کاپ آن یک تراشه H1 به کار رفته که این تراشه به همراه طراحی آکوستیک و قابلیت‌های نرم افزاری موجب افزایش کیفیت صدا می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420