لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت شبیه‌ساز ویندوز برای اپل سیلیکون را توسعه داد

مایکروسافت شبیه‌ساز ویندوز برای اپل سیلیکون را توسعه داد

شرکت مایکروسافت اولین پیش نمایش شبیه‌سازی اپلیکیشن‌های 64 بیتی برای سیستم‌عامل ویندوز در کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده اپل سیلیکون را عرضه کرده است. این نسخه خاص هم‌اکنون به کاربران عضو برنامه Windows Insider قابل‌دسترس است.

با این قابلیت کاربران ویندوز در کامپیوترهای مبتنی بر ARM مثل سرفیس پرو ایکس می‌توانند اپلیکیشن‌های منتقل نشده به ARM 64 را روی کامپیوترهای خود نصب کنند.

مایکروسافت می‌گوید وقتی اولین بار در سال 2017 ویندوز 10 مبتنی بر ARM عرضه شد اپلیکیشن‌های با پشتیبانی طولانی مدت باید تحت نظارت اپلیکیشن‌های 32 بیتی قرار می‌گرفتند؛ بنابراین آن‌ها همه تلاش خود را بر ساختن شبیه‌ساز 32 بیتی متمرکز کردند که می‌تواند اکوسیستم گسترده اپلیکیشن‌های ویندوز را به صورت یکپارچه و شفاف اجرا کند.

اکوسیستم مایکروسافت به مرور زمان به سمت اجرای اپلیکیشن‌های 64 بیتی حرکت کرده و مشخص است که مشتریان هم تمایل به اجرای اپلیکیشن‌های x64 روی سیستم ARM64 دارند.

مایکروسافت همچنین می‌گوید که در حال توسعه قابلیت‌های شبیه‌ساز اپلیکیشن‌های 64 بیتی است و از توسعه دهندگان خواسته که برای کسب تجربه بهترین برنامه‌های ممکن، پشتیبانی ARM بومی را پیاده‌سازی کنند.

در پیش نمایش جدید کاربران ویندوز می‌توانند اپلیکیشن‌های x64 را از فروشگاه مایکروسافت یا مکان‌های دیگر نصب کنند، همچنین مایکروسافت در دسترس بودن اپلیکیشن‌های x64 را مثل Autodesk Ssketchbook و بازی‌هایی مثل Rocket League را مشخص می‌کند. برنامه‌های دیگری مثل کروم از اجرای 64 بیتی به جای 32 بیتی بهره‌مند می‌شوند.

مایکروسافت می‌گوید قابلیت شبیه‌ساز ویندوز برای اپل سیلیکون هنوز در مرحله آزمایش اولیه است و به مرور زمان به بهبود سازگاری و اجرا ادامه خواهد داد؛ همچنین ممکن است برخی از اپلیکیشن‌هایی که در شبیه‌ساز اجرا می‌شوند در ابتدا کار نکنند.

گرچه نسخه‌ Arm ویندوز برای کامپیوترهای شخصی قابل‌دسترسی است ولی ویندوز با Macs M1 هنوز سازگار نشده است و فعلاً مایکروسافت ویندوز 10 را با ARM روی کامپیوترهای شخصی ارائه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420