لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادوبی لایت روم برای اپل سیلیکون را منتشر کرد

ادوبی لایت روم برای اپل سیلیکون را منتشر کرد

اخیراً شرکت ادوبی سازنده نرم‌افزارهای ویرایش فایل‌های چندرسانه‌ای، نسخه ARM از لایت روم را برای مک‌های مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون و کامپیوترهای ARM مجهز به سیستم عامل ویندوز ارائه داده است.

ادوبی آخرین نسخه لایت روم را برای سیستم‌های Mac M1 و کامپیوترهای ویندوزی مبتنی بر تراشه‌های سری Qualcomm SQ بومی‌سازی کرده است.

ادوبی به جای عرضه تدریجی نسخه‌های بتا، به یک‌باره نسخه کامل لایت روم را آماده عرضه کرده است و آن را به بخشی از بسته نرم افزاری Creative Suite تبدیل کرده است.

لازم به ذکر است که نسخه ARM لایت روم یک به روز رسانی جدید همراه با قابلیت‌های تازه‌تر است؛ بنابراین طرفداران لایت روم کلاسیک برای انتشار آن باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

همچنین آخرین آپدیت لایت روم برای اپل سیلیکون چند هفته بعد از انتشار نسخه بتای فتوشاپ خواهد آمد؛ این نسخه بتا، از Mac M1 و ویندوز مبتنی بر ARM پشتیبانی می‌کند.

از آنجا که نسخه جدید فتوشاپ هنوز در مرحله بتا قرار دارد، بسیاری از ویژگی‌های خود را از دست داده است؛ اما نسخه جدید لایت روم که برای پردازنده اپل سیلیکون ساخته شده، ویژگی‌های قابل انتظار را برای اجرا در دستگاه‌های دسکتاپ حفظ خواهد کرد و تمام ویژگی‌های موجود در آن به ARM منتقل شده است.

ادوبی می‌گوید که قصد دارد انتشار نسخه‌های آینده را با بهینه سازی برای دستگاه‌های مبتنی بر ARM و M1 ادامه دهد؛ بنابراین ممکن است به زودی دیگر برنامه‌های مجموعه Creative Suite با پشتیبانی از ARM منتشر شود.

ادوبی شرکت آمریکایی سازنده نرم‌افزارهای کامپیوتری است که بیشتر در زمینه تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک فعال است. Adobe Creative Suite یک بسته نرم افزاری است که برای طراحی گرافیک، ویرایش ویدیو و طراحی وب تولید و منتشر شده است. ادوبی فتوشاپ لایت روم، یک پردازشگر و ویرایشگر عکس است که برای ویندوز و مک او اس منتشر شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420