لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن ایمیل جدید مایکروسافت Outlook برای iOS منتشر شد

اپلیکیشن ایمیل جدید مایکروسافت Outlook برای iOS منتشر شد

مایکروسافت در راستای عرضه اپلیکیشن های کاربردی خود همچون آفیس و قفل صفحه هوشمند برای دستگاهی مبتنی بر اندروید و IOS، امروز از نرم‌افزار محبوب Outlook برای کاربران این پلتفرم‌ها با ظاهری جدید رونمایی کرد.

 

همان‌طور که در جریان هستید مایکروسافت حدود دو ماه پیش سرویس ایمیل Acompli را تصاحب کرد و حال پس از تغییر سرورهای این سرویس به ردموند نسخه جدید آن را تحت عنوان Outlook عرضه کرده است.

به‌جرئت می‌توان گفت که Acompli یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود درزمینهٔ خود بود؛ با این حساب طبیعی است که اپلیکیشن جدید مایکروسافت نیز همان راه را ادامه دهد. در حالی که بسیاری‌ها منتظر بودند مایکروسافت یکپارچه‌سازی سرویس Acompli با گوگل درایو و دراپ‌باکس را از بین ببرد، اما ردموندی ها تصمیم بر نگه‌داشتن این دو ویژگی قدرتمند گرفته‌اند.

اپلیکیشن ایمیل جدید مایکروسافت Outlook برای iOS همچون نسخه دسکتاپ دارای دسترسی‌های سریع به تقویم، مخاطبین، ایمیل‌ها و فایل‌ها دارد. در این اپلیکیشن مدیریت ایمیل ها به‌سادگی هر چه تمام انجام می‌شود. عملیاتی همچون حذف کردن، ذخیره کردن و زمان‌بندی ارسال ایمیل‌ها در سریع‌ترین زمان و فقط با سوایپ کردن انگشت انجام‌پذیر است. 

با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود مدیریت کاملی بر روی تمامی ایمیل‌های خود ازجمله یاهو، جمیل یا دیگر سرویس‌دهندگان سرویس صندوق پستی الکترونیکی داشته باشید. گفتنی است که مایکروسافت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک نسخه‌ای از این برنامه را برای اهالی کسب کار نیز عرضه کند که مناسب با نیاز این قشر طراحی گردیده است.

لینک دانلود از اپ استور

فارنت

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373