لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استریم بازی از استادیا در یوتیوب ممکن شد

استریم بازی از استادیا در یوتیوب ممکن شد

 گوگل اعلام کرده که قابلیت استریم بازی استادیا در یوتیوب آماده عرضه شده امکان پذیر شده و به لطف جادوی رایانش ابری، گیمرها می‌توانند از طریق یوتیوب و سیستم تبلیغاتی آن اقدام به استریم بازی استادیا و در نهایت درآمدزایی کنند.

این قابلیت همچنین به یوتیوبرها این امکان را می‌دهد تا بینندگان خود را برای ملحق شدن به بازی دعوت کنند. مهم‌تر از همه اینکه سازندگان می‌توانند فقط با فشار یک دکمه روی دسته، استریم بازی‌های استادیا را در یوتیوب پخش کنند.

این قابلیت‌ها در زمان عرضه اولیه استادیا در نوامبر 2019 وجود نداشتند؛ اما بزرگ‌ترین اتفاق برای کاربران این سرویس، در روز 8 دسامبر 2020 رخ داد که شامل اضافه شدن قابلیت استریم بازی استادیا در یوتیوب است.

اخیراً 9to5Google طی بررسی‌های خود اعلام کرده که ظاهراً این قابلیت در حال توسعه است و کاربران امکان اتصال یک حساب یوتیوب را به اکانت استادیا خواهند داشت

بررسی‌ها نشان داده که برای استفاده از این قابلیت‌ها و استریم محتوای بازی از طریق استادیا باید چند تنظیم مشخص انجام شود. گوگل همچنین به منظور رعایت قوانین محافظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان (COPPA) امکان مشخص کردن محتوای مناسب برای کودکان را نیز ارائه داده است.

قابل ذکر است که اضافه شدن قابلیت استریم بازی‌ها به استادیا از طریق یوتیوب در زمان مناسبی ارائه شده؛ چرا که مهم‌ترین بازی این روزها یعنی سایبرپانک 2077 همین هفته منتشر می‌شود.

از طرف دیگر خرید کنسول‌های نسل نهمی یا جدیدترین کارت‌های گرافیکی کامپیوترهای شخصی بسیار گران و پرهزینه است و همین موضوع باعث شده تا تمایل برای استفاده از استادیا برای اجرای بازی‌های جدید بیشتر شود.

گوگل در توسعه استادیا تلاش دارد تا امکانات بیشتری را برای اجرای بازی‌های به روز و جدید فراهم بیاورد. در حقیقت سایبرپانک دروازه ورود استادیا به سوی عرضه بازی‌های جدیدتر همراه با گرافیک‌های سنگین‌تر است و گوگل در حال تست عملکرد سرورهای خود برای ارائه قابلیت استریم بازی به کاربران است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420