لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

John Giannandrea نظارت مستقیم روی ساخت ماشین هوشمند اپل دارد

John Giannandrea نظارت مستقیم روی ساخت ماشین هوشمند اپل دارد

 بنابر گزارش‌های منتشر شده از بلومبرگ مدیر جدید هوش مصنوعی اپل John Giannandrea به جای مدیر قبلی Bob Mansfield که بازنشسته شده، بر پروژه توسعه ماشین هوشمند اپل نظارت می‌کند.

قابل ذکر است که پروژه توسعه ماشین هوشمند اپل تحت عنوان project Titan از سال 2014 راه‌اندازی شده و تا به امروز چندین بار مدیریت آن تغییر یافته است.

Mansfield در ژوئن 2012 بازنشسته شد؛ اما او بعداً به عنوان مشاور پروژه تایتان در اپل به کار خود ادامه داد. قبل از او نیز «دن ریکو» معاون ارشد مهندسی سخت افزار اپل بود که بر این پروژه نظارت داشت.

در حال حاضر Giannandrea معاون ارشد هوش مصنوعی ذر اپل و مدیر توسعه سیری و یادگیری ماشینی در اپل است در پروژه Titan صدها مهندس زیر نظر او مشغول به کار هستند.

اپل از سال 2014 تا به حال مشغول کار روی فناوری ماشین‌های خودران است؛ ولی به دلیل چالش‌های مدیریتی و فناوری، این پروژه متوقف شده است. هر چند که اپل ابتدا روی یک ماشین کامل کار می‌کرده؛ اما به نظر می‌رسد که تمرکز شرکت به سمت کار روی سیستم رانندگی خودران در ماشین‌های تولید شده توسط شرکت‌های دیگر متمایل شده است.

در سال 2017 تیم کوک مدیر عامل اپل تایید کرد که این شرکت در حال کار روی نرم‌افزار رانندگی خودران بوده است. کوک همچنین اشاره کرده این پروژه شامل یک فناوری اصلی است که بسیار برای مدیران اپل اهمیت دارد و آن را مادر پروژه هوش مصنوعی خود می‌دانند. تیم کوک بر این ادعا است که اپل در حال کار روی یکی از دشوارترین پروژه‌های هوش مصنوعی در دنیا است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420