لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل شارژ بی‌سیم آیفون 12 احتمالاً با آپدیت‌های آینده برطرف می‌شود

مشکل شارژ بی‌سیم آیفون 12 احتمالاً با آپدیت‌های آینده برطرف می‌شود

اخیراً بسیاری از کاربران با مشکل شارژ بی‌سیم آیفون 12 مواجه شده‌اند و اپل نیز اعلام کرده که این مشکل را در آپدیت‌های بعدی iOS برطرف می‌کند.

بخش پشتیبانی اپل به برخی از کاربران اعلام کرده که این کمپانی در حال کار برای برطرف کردن مشکل شارژ بی‌سیم آیفون 12 است که توسط تعدادی از کاربران هنگام استفاده از شارژر با استاندارد Qi مشاهده و گزارش شده است.

بسیاری از کاربران با مشکل عدم شارژ با طیف وسیعی از پدها و پایه‌های شارژ از برندهای دیگر غیر از اپل مواجه شده‌اند. قابل ذکر است که با ری‌استارت آیفون مشکل به طور موقتی برطرف می‌شود؛ اما بعد از چند روز مشکل برای بار دیگر برمی‌گردد.

عده‌ای تصور کردند که آپدیت منتشر شده سیستم عامل iOS مشکل شارژ بی‌سیم را در آیفون 12 برطرف کرده ولی این مشکل صرفا به صورت موقت حل شده بود.

ظاهراً اپل در همان زمان پاسخی برای این مشکل ارائه نداده ولی در یک چت پشتیبانی آنلاین، یکی از کاربران مشاهده کرده که اپل از این مشکل مطلع است و برای رفع آن تلاش می‌کند.

مشکل شارژ آیفون 12 به عدم پایداری آن بازمی‌گردد و پس از راه اندازی مجدد دستگاه به سختی شارژ می شود. به نظر می رسد عده زیادی از کاربران با همین مشکل مواجه باشندو در نهایت اپل متذکر شده که احتمالا در آپدیت آینده سیستم عامل iOS این مشکل را کاملا حل خواهد کرد.

با توجه به این موضوع احتمالا اپل آپدیت بعدی سیستم عامل خود را روز دوشنبه هفته اینده منتشر میکند که این مشکل نیز در آن برطرف میشود.

بروز این دست از مشکلات فنی معمولاً در زمان عرضه اولیه نسخه‌های جدید آیفون عادی است و اپل پس از مدتی کوتاه آنها را برطرف می‌کند و امکان استفاده بهینه از دستگاه‌ها را به کاربران خود می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373