لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 14 با لنز پریسکوپی عرضه خواهد شد

آیفون 14 با لنز پریسکوپی عرضه خواهد شد

 شایعات منتشر شده خبر از آن می‌دهد که آیفون 14 که سال 2022 معرفی می‌شود، با داشتن لنز پریسکوپ می‌تواند بدون ایجاد تاری، تصاویر را تا 10 برابر زوم کند.

بر اساس گزارشی از منابع ناشناس که در وب‌سایت کره‌ای The Elec ذکر شده، اپل ممکن است از قطعاتی برای لنز تله‌فوتو در آیفون 14 استفاده کند که توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است. این لنز به طور چشمگیری زوم اپتیکال را افزایش می‌دهد.

این گزارش ادعا می‌کند که شرکت Electro-mechanics زیرمجموعه سامسونگ قطعاتی مثل محرک‌ها و لنز برای شرکت LG ساخته است. این قطعات برای تولید ماژول دوربین تاشو اپل تأمین می‌شود.

تا پیش از این مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل برای اولین بار به احتمال ارائه یک لنز پریسکوپ یا تاشو اشاره کرد و بعد از آن شایعه‌های زیادی در این مورد مشاهده شد.

این فناوری موجب افزایش قابل توجه زوم اپتیکال در آیفون‌ها خواهد شد که فراتر از زوم 2X و 2.5X که به ترتیب در آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس خواهد بود.

این فناوری از همین حالا نیز در برخی از تلفن‌های هوشمند وجود دارد؛ به عنوان مثال گوشی هوشمند هواوی P40 Pro+ دارای لنز پریسکوپی با بزرگ‌نمایی 10X زوم اپتیکال است.

قابلیت زوم اپتیک در دوربین تاشو کمک می‌کند که نور جذب شده توسط سنسور تصویر خم یا تا شود که موجب افزایش بزرگ‌نمایی نوری و بهبود کیفیت تصویر می‌شود ضمن اینکه طراحی جمع و جور لنز برای گوشی‌های هوشمند را حفظ می‌کند.

زوم اپتیکال یکی از چالش‌های اپل برای تعبیه لنزهای باکیفیت‌تر از نوع تله‌فوتو، واید و التراواید در تلفن‌های هوشمند خود است. بر این اساس اپل در تلاش است تا با تعبیه این قابلیت در تلفن‌های هوشمند خود به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر امکان تصویر برداری و ثبت تصاویر را به کاربران محصولات آینده خود ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420