لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل رسما از ایرپاد مکس رونمایی کرد

اپل رسما از ایرپاد مکس رونمایی کرد

شرکت اپل به صورت رسمی از هدفون روگوشی خود با عنوان ایرپاد مکس رونمایی کرده است. Airpods Max محصول جدید اپل و سورپرایز این شرکت برای دسامبر ۲۰۲۰ است.

این محصول مجهز به سیستم حذف نویز اکتیو به همراه امکان تغییر اکولایزر است و می‌تواند صدای اطراف را به صورت سه بعدی شبیه‌سازی کند.

ایرپاد مکس مجهز به تراشه H1 است و از سیستم نرم افزاری و سخت افزاری ویژه ای استفاده میکند که در نوع خود یک هدفون حرفه‌ای برای علاقه‌مندان به صدا به حساب میاید.

اپل در طراحی این محصول از طراحی مشابه با دیگر محصولات خود استفاده کرده است، بر این اساس این محصل دارای رابط کاربری دیجیتال کراون است که تا پیش از این نیز در اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته بود.

این محصول امکان مدیریت موسیقی، پخش محتوا و در عین حال کنترل سطح کیفی صدا را دارد.

این محصول همانند ایرپاد پرو امکان مدیریت و کنترل قابلیت حذف نویز اکتیو و قابلیت Trancparency را دارد. استفاده از تراشه هوشمند جدید باعث شده تا ایرپاد مکس بتواند بهترین کیفیت ممکن را برای پخش محتوای صوتی داشته باشد.

اپل این محصول را در پنج رنگ متفاوت تولید کرده که شامل خاکستری فضایی، نقره ای، آبی آسمانی، سبز و صورتی می‌شوند. البته اپل تاکیید کرده که این محصول امکان شخصی سازی را دارد و از طریق وب سایت خود رنگ های متفاوت و خاصی از این محصول را‌ آماده عرضه کرده است.

این محصول امکان استفاده و اتصال به کامپیوترهای مک، آیفون و آیپد را دارد و نهایت کیفیت برای پخش محتوای صوتی را به کاربران خود اراپه میدهد.

گفتنی است این محصول با قابلیت فراخوانی سیری آماده تولید شده است و میتواند از طریق دستیار صوتی و دستورهای مختلف اقدام به انجام کارهای مختلف، نظیر پخش یا کنترل موسیقی های مختلف و پخش پیام‌های مختلف کند.

اپل برای ایرپاد مکس تعدادی اکسسوری ویژه نظیر قاب و موارد دیگر را‌ آماده عرضه کرده است.

این محصول با قیمت ۵۴۹ دلار آماده عرضه خواهد شد و و پیش‌فروش آن از امروز در وب‌سایت رسمی آغاز شده است. گفتنی است فروش این محصول از تاریخ ۱۵ دسامبر معادل ۲۵ آذر ۱۳۹۹ آغاز خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420