لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت واقعی پلی استیشن 5 در خرده فروشی و بازار سیاه چقدر است؟

قیمت واقعی پلی استیشن 5 در خرده فروشی و بازار سیاه چقدر است؟

در حالی که قیمت واقعی پلی استیشن 5 در مکان های مختلف عرضه آن متفاوت است ولی همچنان استقبال بینظیری از آن می‌شود.

با وجود قیمت بالای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، کارت‌های گرافیکی RTX انویدیا و 360 Ti، GPUهای شرکت رقیب AMD که در نمایندگی‌ها یا عوامل به فروش می‌رسند، باعث حیرت بسیار شده است؛ چراکه هر یک از این محصولات گیمینگ بلافاصه پس از موجود شدن فروخته می‌شود و حتی باشارژ دوباره نیز موجودی آنها در بازار کم میاید.

قیمت پلی استیشن 5 با درایو 499.99 دلار است؛ در حالی که قیمت آن در وبسایت ebay دو برابر است و قیمت بازار سیاه آن با 1024 دلار ارزش گذاری شده است. در اصل این همان قیمتی است که مردم بابت این کنسول پرداخت می‌کنند.

حائز اهمیت است که با وجود قیمت بالای پلی استیشن 5 ولی با تقاضای حیرت آوری مواجه شده و حتی نسخه دیجیتال PS5(بدون درایو دیسک) تقریبا به اندازه نسخه همراه با دیسک با قیمت 100 دلار بیشتر به فروش می‌رسد.

به نظر می رسد کنسول ایکس باکس با لوازم جانبی اضافی 50 تا 100 دلار بیشتر ارائه می‌شود و بدیهی است که افراد خودشان برای کنسول لوازم اضافه خریداری کنند. در واقع می توان گفت که اگر وضع به همین منوال باشد PS5 و ایکس باکس در ebay به فروش نخواهد رسید.

همچنین مشاهده می‌شود نسخه‌های PS5 Digital Edition و ایکس باکس سری اس فروش بیشتری داشته باشند. شگفت آور است که در لیست وبسایت eBayکمبود کارت گرافیکی Nvidia و AMD دیده می شود.

در حال حاضر خرید این اقلام به قیمت خرده فروشی تقریبا غیر ممکن به نظر می‌آید، شاید به این دلیل باشد که خرده فروشان انگیزه درستی برای رفع این مشکل نداشته باشند.

حتی اگر کاربران موفق به ورود به سبد خرید دیجیتال شوند، اغلب قبل از پرداخت آن موجودی ناپدید می‌شود. البته ممکن است عرضه متوقف شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373