لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Family Sharing برای خریدهای درون برنامه‌ای

قابلیت Family Sharing برای خریدهای درون برنامه‌ای

اپل اخیرا قابلیت Family Sharing را به اپ استور اضافه کرده که به اعضای خانواده‌ امکان می‌دهد تا از طریق خرید درون برنامه‌ای، اشتراک‌ها را با سایر اعضای خانواده سهیم شوند.

اپل در یک آپدیت برای توسعه دهندگان می‌گوید که اکنون قابلیت Family Sharing برای تمدید اشتراک خودکار و خریدهای درون برنامه غیر قابل شخصی سازی قابل استفاده است و حداکثر تا 5 عضو خانواده می‌توانند به راحتی از این ویژگی بهره‌مند شوند.

اشتراک‌گذاری خانوادگی تجربه کاربری ساده و مناسبی ایجاد می‌کند و به کاربر در جذب مشترکین، تشویق اشتراک‌های پرداخت شده، افزایش تعامل کاربر و افزایش سطح وفاداری کمک می‌کند. همچنین با آپدیت‌های آتی گزارش‌های فروش، درک بیشتر عملکرد این ویژگی به کاربران کمک می‌شود.

خریدهای درون برنامه‌ای غیر قابل شخصی سازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای است که موجب فعال کردن برنامه های پریمیوم می‌شود.

اپل اولین بار قابلیت Family Sharing و خرید درون برنامه‌ای را در ماه ژوئن رونمایی کرد و گفت که این قابلیت را در iOS 14، iPadOS 14 و macOS Big Sur ارائه خواهد کرد.

توسعه دهندگان می‌توانند این قابیلت را برای خریدهای درون برنامه‌ای یا اشتراک‌ها انتخاب کنند یا اینکه هر یک از اعضای خانواده به طور جداگانه اشتراک یا خرید را انتخاب کنند.

تا پیش از این اگر یکی از اعضای خانواده برنامه‌ای را خریداری می کرد که مزایای اشتراک یا ویژگی فعال کردن یک برنامه را داشت هیچ راهی برای دسترسی به این قابلیت وجود نداشت و کاربر نمیتوانست آنها را با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارد.

در حال حاضر در بخش تنظیمات اپ استور، ویژگی «Share New Subscription» برای افرادی که از قابلیت Family Sharing استفاده می‌کنند به طور خودکار فعال می‌شود.

برای دسترسی به خریدهای درون برنامه‌ای از یک برنامه خریداری شده توسط یک عضو خانواده، آن برنامه باید از طریق سابقه خرید آن عضو، دانلود شود. این ویژگی‌ها فقط برای برنامه‌هایی در دسترس خواهد بود که توسعه دهندگان قابلیت Family Sharing را فعال کرده باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420