لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران سایبرپانک 2077 به 43 گیگابایت حجم بیشتر نیاز خواهند داشت

کاربران سایبرپانک 2077 به 43 گیگابایت حجم بیشتر نیاز خواهند داشت

 سی دی پراجکت رد اعلام کرده که آپدیت اولیه سایبرپانک 2077 فضای ذخیره سازی بیشتری در حدود 43 گیگابایت نیاز خواهد داشت ولی ظاهراً این تنها آپدیت بازی نخواهد بود.

وبسایت GamedRadar+ گزارشی از یک یوتیوبر منتشر کرده که حاکی از این موضوع بوده است. این یوتیوبر پیش از انتشار بازی سایبرپانک در 10 دسامبر همانند بسیاری از افراد بازی را تجربه کرده‌ و اسکرین شاتی از بازی در تویتر خود منتشر و به اشتراک گذاشته است. این یوتیوبر حجم دانلود آپدیت شده بازی را با حجم 43 گیگابایت نشان داده است.

مدیر روابط عمومی سی دی پراجکت رد به این توئیت واکنش نشان داده و صحت این موضوع را تائید کرده؛ اما هنوز مشخص نیست که هنگام عرضه بازی چه حجمی مورد نیاز خواهد بود و احتمال دارد هنگام عرضه بازی آپدیت جدیدی ارائه شود.

او همچنین اشاره کرد که آپدیت سایبرپانک در روز عرضه با آنچه امروز می‌بینیم فرق خواهد داشت به عبارتی بازی یک آپدیت با حجم 43 گیگابایت دریافت خواهد کرد.

در کامپیوترهای شخصی برای نصب بازی به 70 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز هست؛ گرچه معلوم نیست نصب روی کنسول چقدر حجم نیاز خواهد داشت. در اوت 2019 یک فروشگاه فعال در حوزه پلی‌استیشن در اروپا ادعا کرد که سایبرپانک 2077 حداقل به 80 گیگابایت نیاز دارد هر چند سی دی پروجکت برای سایز بازی پیشنهادی نداده است.

بازی‌هایی که روی کنسول‌های نسل جدید اجرا می‌شوند گاهی حتی به 100 گیگابایت نیاز دارند مثلاً بازی‌های RPG که ممکن است ده‌ها ساعت طول بکشد حجم بالایی نیاز خواهند داشت.

در عین حال سایبر پانک 2077 را می‌توان از قبل روی کنسول‌های ایکس باکس، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S دانلود کرد. همچنین گیمرها می‌توانند هشتم دسامبر بازی را روی کنسول PS4 و PS5 نصب کنند. کاربرانی که از کامپیوترهای شخصی استفاده می‌کنند می‌توانند بازی سایبر پانک 2077 را هفتم دسامبر نصب کنند.

گفتنی است که سی دی پراجکت رد مطرح‌ترین تولید کننده بازی‌های ویدیویی در لهستان و سازنده سایبر پانک 2077 است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420