لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جایزه اپ استور به برندگان بهترین اپلیکیشن‌ها

جایزه اپ استور به برندگان بهترین اپلیکیشن‌ها

اپل این هفته با معرفی 15 اپلیکیشن منتشر شده در طول دوره یک‌ساله، برندگان جایزه اپ استور سال 2020 را معرفی کرد و حالا جوایز برندگان تحویل داده شده است.

این اولین باری است که به برندگان اپ استور جوایز فیزیکی اهدا می‌شود، همچنین برخی توسعه دهندگان طی چند روز گذشته جوایز مربوط به خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

توسعه دهندگان Flexibits، Genshin Impact و Share the Meal همه عکس‌های جوایز اپ استور خود را منتشر کرده‌اند. این جایزه از آلومینیوم صد درصد بازیافتی به شکل مربع با لوگوی آیینه‌ای اپ استور است که در جلوی آن قرار دارد و نام برنده هم پشت آن حکاکی شده است.

یکی از برندگان در توییتر خود نوشته که Genshin Impact برنده جایزه بهترین بازی اپ استور در سال 2020 شده است. Paimon توسعه دهنده این بازی در ادامه به دلیل پشتیبانی مداوم شرکت اپل تشکر کرده است.

قابل ذکر است که در کنار اهدای جوایز اپ استور، یک نامه تبریک با امضای تیم کوک مدیر عامل اپل به برندگان ارائه شده است.

مضمون نامه از این قرار است: 

تبریک می‌گویم! اپلیکیشن شما یکی از بهترین‌های سال 2020 است. اپ استور هر سال از اپلیکیشن‌های ویژه‌ و بهبود بهبود دهنده زندگی مردم تجلیل می‌کند. این اپلیکیشنها بالاترین سطح کیفیت، نوآوری و تأثیرگذاری را داشته اند و اپل افتخار دارد که اپلیکیشن شما را به‌عنوان بهترین معرفی می‌کند. از شما تشکر می‌کنیم که موجب تغییر و تحول در دنیا شده‌اید.

علاوه بر برنامه‌هایی که به آنها اشاره شد سایر برندگان امسال اپ استور شامل Wakeout، Zoom، Disco Elysium، Disney +، Dandara Trial of Fear، Endel و Sneaky Sasquatch هستند. لازم به ذکر است که اپل اپلیکیشن‌هایی نظیر Everything Whiteboard، caribu، pokemon Go و Shine را برجسته و ممتاز معرفی کرد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373