لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بند جدید، دوربین را به اپل واچ می‌آورد

بند جدید، دوربین را به اپل واچ می‌آورد

شرکت Ari Roisman به تازگی محصولی جدید را به عنوان Wristcam آماده عرضه کرده که شامل بند جدیدی مجهز به دوربین اپل واچ است.

Wristcam مجهز به دوربین 8 مگا پیکسلی است که می‌تواند با کیفیت1080p و رزولوشن 4K فیلم‌برداری کرده و برای سلفی گرفتن هم یک دوربین 2 مگا پیکسلی دارد. این بند امکان فیلم‌برداری و ثبت ویدیو را از طریق دوربین‌های خود دارد.

Ari Roisman شرکت سازنده این بند مجهز به دوربین اپل واچ عکس‌هایی را برای نمونه منتشر کرده که از لحاظ جزئیات و ظاهر کیفیتی نسبتاً کمتر از سطح انتظار دارد. 

Wristcam که در اصل CMRA نامیده می‌شود تصاویر را در صفحه‌نمایش ساعت نشان می‌دهد و یک باتری جداگانه هم دارد که یک روز تمام دوام می‌آورد. کاربران می‌توانند با فشار دادن یک دکمه روی‌بند، عکس و ویدیو مورد نظر خود را ثبت کنند. علاوه بر این وقتی اپل واچ را روی کابل شارژ مغناطیسی برای شارژ قرار می‌دهند، این بند نیز به طور خودکار با آیفون همگام می‌شود.

دوربین اپل واچ برای ذخیره سازی عکس و ویدیو حافظه 8 گیگابایتی دارد. دوربین می‌تواند از طریق ارتباط کم‌مصرف Energy(BLE) به ساعت متصل شده و از طریق بلوتوث 4.2، 5.0 و وای فای به آیفون متصل شود. 

تصویر نمونه گرفته شده از دوربین Wristcam

بند Wristcam در حدود 23 گرم وزن دارد که تقریباً نصف وزن سبک‌ترین اپل واچ است و با رنگ‌های متنوعی مثل سیاه، سفید، سبز ، خاکستری و رنگ گل رز ارائه می‌شود.

هر دو دوربین اپل واچ LED دارند که موقع عکس‌برداری یا گرفتن فیلم روشن می‌شوند به همین دلیل وقتی دستگاه در حالت عکس‌برداری است کاملاً مشخص است و توسط یک دکمه چندمنظوره کنترل می‌شود. 

تصویر نمونه گرفته شده از دوربین Wristcam

 بر طبق گفته مدیرعامل شرکتAri Roisman، مدت 20 ثانیه طول می‌کشد تا عکس را به طور مستقیم از طریق بلوتوث در ساعت به اشتراک بگذارد در حالی که با آیفون مستقیماً همگام می‌شود. قابلیت به اشتراک‌گذاری مستقیم عکس‌ها از ساعت قرار است در آینده اضافه شود.

همچنین در وب‌سایت این شرکت این بند اپل واچ با قیمت 299 دلار رزرو شده و در ماه مارس 2021 اولین واحدهای آن برای مشتریان ارسال خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420