لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات پتنت جدید برای استند دوگانه مانیتورهای اپل منتشر شد

اطلاعات پتنت جدید برای استند دوگانه مانیتورهای اپل منتشر شد

اپل در تلاش برای تولید یک استند جدید برای مانیتورهای حرفه‌ای خود است. پتنت جدید، مربوط به اطلاعات استند دوگانه مانیتورهای اپل است که مخصوص نمایشگر حرفه‌ایXDR بوده و دارای طراحی پیچیده برای رفع محدودیت‌های مربوط به استفاده از دستگاه‌های دارای مانیتورهای چندگانه و حرفه‌ای است.

امکانات و بهبودهایی که استند دوگانه مانیتورهای اپل به کاربر ارائه می‌دهد را می‌توان این‌گونه توصیف کرد که راحتی، استحکام و آسودگی بهبودیافته‌ای را برای پشتیبانی و استفاده از نمایشگرهای چندگانه را ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد که در استند اپل از اتصالات متحرک برای یک استند حرفه‌ای استفاده‌شده و آن‌ها را روی نگهدارنده و ریل برای تنظیم افقی قرار می‌دهد.

نکته حائز اهمیت این است که دیدن یک نمای کلی از محصول داخلی در پتنت اپل که به طور ویژه‌ای توسعه یافته غیر عادی به نظر می‌رسد. پتنتهای ثبت شده اپل معمولاً روی یک بعد خاص از محصول متمرکز می‌شود در حالی که عملکرد مکانیکی استند دوگانه نمایشگرهای اپل می‌تواند تحت یک ثبت واحد قرار بگیرد که نشان از زیبایی‌شناسی استند و کامل بودن طراحی آن دارد.

با توجه به طراحی حرفه‌ای استند دوگانه ممکن است در آینده اپل آن را در خرده‌فروشی‌ها عرضه کند یا فقط برای استفاده داخلی این کمپانی آماده عرضه شود.

قابل ذکر است که استند حرفه‌ای اپل برای نمایشگر حرفه‌ای XDR به طور جداگانه فروخته می‌شود. این استند با قیمت 999 دلار آماده عرضه می‌شود که در کنار دو مانیتور حرفه‌ای اپل نزدیک به 9000 دلار قیمت پیدا خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373