لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای تعویض نمایشگر آیفون 11 فراخوان می‌دهد

اپل برای تعویض نمایشگر آیفون 11 فراخوان می‌دهد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا برنامه‌ای جدید را برای فراخوان تعویض نمایشگر آیفون 11 راه‌اندازی کند و به برخی از کاربران این خدمات را به صورت رایگان ارائه دهد.

اپل اعلام کرده که «درصد کمی» از آیفون‌های 11 با مشکل تاچ مواجه هستند که این مشکل باعث شده تا روند کاربری دستگاه‌های آن‌ها با مشکل مواجه شود. در سند مربوط به پشتیبانی اپل آمده است که این خدمات تنها به آن دسته از کاربرانی ارائه می‌شود که آیفون 11 تولیدشده در بازه نوامبر 2019 تا 2020 را خریداری کرده باشند و مشکل تاچ دستگاه آن‌ها دقیقاً ناشی از ساختی باشد که مورد نظر شرکت اپل است.

بر این اساس دستگاه‌های کاربران و مراجعه کنندگان به اپل استورهای رسمی در گام اول بررسی می‌شوند و از صحت تولید آن‌ها در بازه یاد شده در کنار نوع خرابی آن‌ها تائید شود تا اپل به صورت رایگان این خدمات را به کاربران ارائه دهد.

گفتنی است که شرکت اپل این خدمات را تنها در کشورهای خاص آماده عرضه کرده است. بر این اساس تنها کاربرانی که به اپل استورهای رسمی دارای سرویس Apple Care باشند خدمات رایگان را ارائه می‌دهد. گفتنی است که تنها اپل استور واجد شرایط برای ارائه این خدمات در خاورمیانه در کشور امارات قرار دارد و اپل استورهای دیگر در این منطقه جغرافیایی این خدمات را ارائه نمی‌دهند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک مشکلات مربوط به آیفون 11 را برطرف کند و امکان استفاده طولانی مدت تر از این دستگاه‌ها را برای کاربران فراهم سازد.

اپل این خدمات را احتمالاً به صورت محدود و همراه با مدت زمان مشخصی تضمین ارائه می‌دهد و بر اساس آن تائید کرده که این محصول به صورت رسمی برای کاربران کشورهای خاص ارائه خواهد شد. علاوه بر این اپل تأکید کرده که کاربرانی که به خاطر این مشکل تا پیش‌ازاین هزینه‌ای را به اپل استورهای رسمی پرداخت کرده باشند تا خدمات تعویض نمایشگر را دریافت کنند می‌توانند مبلغ پرداختی را از اپل استورها پس بگیرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420