لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا محصول جدید اپل برای کریسمس 2021 در راه است؟

آیا محصول جدید اپل برای کریسمس 2021 در راه است؟

 شرکت اپل ممکن است محصول سخت‌افزاری جدیدی را برای پایان سال میلادی آماده عرضه کند؛ چرا که شایعات اخیر حاکی از معرفی محصول جدید اپل برای کریسمس 2021 هستند.

اخیراً یک سند داخلی از اپل لو رفته است که نشان از معرفی محصولی جدید از طرف این شرکت دارد. این سند از بخش AppleCare منتشر شده که انتشار آن سروصدای بسیار زیادی را در میان کاربران و تحلیلگران ایجاد کرده است. در محتوای این سند، شناسه یک محصول سخت‌افزاری جدید منتشر شده که تا پیش از این نامی از آن در هیچ از صفحات فروشگاه رسمی اپل دیده نشده است.

افشای SKU یا همان شناسه محصول جدید باعث شده تا برخی از تحلیلگران بر این باور باشند که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً تا پیش از پایان یافتن سال 2020 و آغاز کریسمس یک محصول جدید را آماده عرضه به بازار کند. علاوه بر این، مشخص بودن این SKU نشان از آن دارد که محصول مرتبط با آن، احتمالاً سخت‌افزاری است و شرکت اپل تصمیم دارد تا بدون برگزاری رویدادی خاص، این محصول را در وب سایت رسمی خود آماده عرضه به کاربران کند.

یکی از موارد دیگری که در این سند فاش شده، به تاریخ و ساعت دقیق معرفی این محصول ناشناس مربوط می‌شود؛ در این سند آمده است که محصول یاد شده در روز سه شنبه، 8 دسامبر 2020 (18 آذر 1399) ساعت 5.30 صبح رونمایی خواهد شد. هر چند که بعید به نظر می‌رسد که اپل ساعت 5.30 دقیقه صبح اقدام به برگزاری رویدادی کند، اما تا پیش از این و مشخصاً در نوامبر سال 2019 میلادی اپل در ساعات بامدادی اقدام به رونمایی از مک بوک 16 اینچ در وب سایت رسمی خود کرده بود.

اکانت توییتری L0vetodream نیز این موضوع را تائید کرده بود که شرکت اپل در جریان کریسمس 2021 اقدام به رونمایی از محصولی جدید می‌کند، این محصولات جدید قرار است از طریق وب سایت رسمی شرکت اپل آماده معرفی و رونمایی شوند که به احتمال زیاد به محصولاتی نظیر ایرپاد استودیو و ایرتگ مربوط هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373