لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش اپل واچ در سه ماهه آخر سال 2020 به 11.8 میلیون واحد رسید

فروش اپل واچ در سه ماهه آخر سال 2020 به 11.8 میلیون واحد رسید

 بنابر گزارش موسسه IDC اپل واچ در سه ماهه آخر سال 2020 رکورد فروش‌ سه ماهه محصولات اپل را پشت سر گذاشته و به رقم حیرت انگیز 11.8 میلیون واحد رسیده است.

طبق تحقیقات شرکت IDC و ارقامی که به اشتراک گذاشته، فروش اپل واچ در سه ماهه آخر سال جاری میلادی به 11.8 میلیون واحد رسیده که تقریباً 75% بیشتر از فروش آن در سه ماهه آخر سال 2019 یعنی 6.8 میلیون واحد است.

فروش 11.8 میلیون واحد اپل واچ به نظر می‌رسد یک رکورد سه ماهه جدید است، همان طور که سایت Statista بر اساس اطلاعات حاصل از تحقیقات تحلیل استراتژی شرکت نشان می‌دهد فروش دستگاه‌ها در هر سه ماه هرگز بیشتر از 9.2 میلیون واحد نبوده است.

گفتنی است که در سه ماهه سوم 2020 اپل واچ رده بالای سری ششم و اپل واچ میان رده SE، باقی مانده‌های اپل واچ سری 3 با قیمت گذاری‌های متفاوت عرضه شده‌اند.

قابل ذکر است که اپل معمولاً گزارش مالی مربوط به فروش تعداد اپل واچ را افشا نمی‌کند بنابراین ارقام ذکر شده تخمینی است. با این حال درآمد حاصل از فروش دسته پوشیدنی‌های اپل در سه ماهه گذشته 7.9 میلیارد دلار بوده است و علیرغم اینکه این دسته شامل اپل واچ و ایرپاد بوده ولی فروش اپل واچ به‌تنهایی در اواخر سال رقم قابل توجهی داشته است.

همچنین شرکت IDC تخمین زده که اپل واچ 21.6% سهم بازار مربوط به دسته پوشیدنی‌های هوشمند را در سراسر جهان به خود اختصاص داده و در رده دوم شیائومی است که 24.5% از سهم بازار را از آن خود کرده است. البته سهم شیائومی شامل ساعت‌های هوشمند پیشرفته تا ردیاب‌های اصلی تناسب اندام مثل Mi Band که قیمت زیر 50 دلار دارد، است.

اپل در سپتامبر سال جاری میلادی در کنفرانس Time Flies اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE را معرفی و عرضه کرده و حائز اهمیت است که طی سه ماه اخیر به چنین فروشی دست یافته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420