لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت خواندن مسیج‌های تلگرام به سیری اضافه شد

قابلیت خواندن مسیج‌های تلگرام به سیری اضافه شد

اخیراً نسخه بتای جدید تلگرام منتشر شده که قابلیت خواندن پیام ورودی به تلگرام را از طریق سیری ارائه می‌دهد.

آخرین نسخه بتا اپلیکیشن پیام رسان تلگرام از قابلیت Annouce messages اپل با ویژگی‌های سیری در ایرپادها پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند بدون در دست داشتن آیفون یا آیپد امکان گوش دادن و پاسخ به پیام‌های جدید را داشته باشند.

اگر آیفون یا آیپد کاربر قفل باشد، قابلیت Annouce messages در تلگرام سیری می‌تواند پیام ورودی به هدفون کاربر را بخواند. با ورود پیام جدید، سیری نام فرستنده را اعلام و سپس پیام را می‌خواند همچنین کاربر می‌تواند از طریق هندزفری در سیری پاسخ بدهد.

با وجود اینکه بیش از یک سال است که Apple Siri API قابلیت Annouce messages را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است ولی به نظر می‌رسد تلگرام اولین اپلیکیشنی است که آن را در سیری اجرا می‌کند. کاربران در آخرین نسخه بتا تلگرام از طریق TestFlight می‌توانند گزینه‌ای برای فعال کردن این قابلیت در تنظیمات ببینند.

قابل ذکر است که این قابلیت در iOS 13.2 ارائه خواهد شد و فقط توسط ایرپاد، ایرپاد پرو، پاور بیتس، پاور بیتس پرو و بیتس سولو پرو پشتیبانی می‌شود.

تلگرام سرویس پیام رسان متن باز مبتنی بر ذخیره سازی ابری است. در سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس کاربرد دارد. تلگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان به شمار می‌رود و قابلیت‌های زیادی را به صورت رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد.

یک ویژگی خاص تلگرام این است که به صورت تحت وب قابل اجرا است یعنی از طریق مرورگر و بدون نصب هر گونه برنامه یا اپلیکیشنی می‌توان در کامپیوتر، لپ تاپ و غیره آن را استفاده کرد.

تلگرام با استفاده از این قابلیت گامی جدید را برای ارائه خدمات به کاربران برداشته است و امکاناتی ویژه را در اختیار آن‌ها قرار داده است. این قابلیت‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کاربران به صورت حرفه‌ای و ویژه بتوانند پیام‌های مختلف را به کاربران اضافه کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373