لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شارژر magsafe duo آماده عرضه شد

شارژر magsafe duo آماده عرضه شد

شارژر magsafe duo بالاخره برای همه مدل‌های آیفون 12 و اپل واچ عرضه شده است و کاربران در سراسر دنیا می‌توانند این محصول را خریداری کنند.

اپل شارژر magsafe duo را که در اکتبر سال جاری میلادی همراه با آیفون 12 ارائه کرد آماده فروش و عرضه کرده است. این شارژر برای آیفون 12، 12 پرو و پرو مکس، آیفون 12 مینی و اپل واچ استفاده می‌شود و با قیمت 129 دلار ارائه شده است.

گرچه شارژر magsafe duo در اکتبر اعلام شده و قرار بود به زودی عرضه شود ولی زمان دقیق آن مشخص نبود. با وجود اینکه شارژر الآن در فروشگاه‌های خرده فروشی در دسترس نیست ولی قرار شده که سفارش‌ها روز پنجشنبه 3 دسامبر تحویل داده شود.

شارژر magsafe duo طراحی تا شونده دارد و به راحتی قابل حمل است، همچنین با کابل USB-C به لایتنینگ فروخته می‌شود. قسمتی که برای شارژ اپل واچ است به صورت تخت استفاده می‌شود ولی می‌توان آن را pop-up یا باز کرده و به صورت عمودی قرار داد. گفتنی است که شارژر مگ سیف گزینه pop-up را ندارد.

این شارژر با وجود قیمت بالایی که دارد ولی به همراه آداپتور ارائه نمی‌شود. لازم به ذکر است وقتی این شارژر به آداپتور برق USB-C با توان 20 وات متصل شود قادر به شارژ آیفون با توان 11 وات است. در صورتی که به آداپتور برق 27 وات متصل شود، شارژ با توان 14 وات را امکان پذیر می‌کند.

اپل می‌گوید که شارژر magsafe duo اگرچه برای مدل‌های متنوع آیفون 12 طراحی شده ولی با آیفون‌های قدیمی، ایرپادهای با قاب شارژ بی‌سیم، ایرپاد پرو و سایر دستگاه‌هایی که از شارژ بی‌سیم مبتنی بر Qi پشتیبانی می‌کنند، سازگار است.

شارژ بی‌سیم مبتنی بر Qi یا شارژ القایی، انتقال برق بی‌سیم است که از القای الکترومغناطیسی برای تأمین الکتریسیته استفاده می‌کند. این روش شارژ در تلفن‌های همراه، ساعت‌های هوشمند و تبلت‌ها کاربرد دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373