لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا استوری در اسپاتیفای کاربردی است؟

آیا استوری در اسپاتیفای کاربردی است؟

 اسپاتیفای اخیراً تصمیم به ارائه قابلیت انتشار استوری‌ها برای کاربران گرفته است. این قابلیت که در حال تست و آزمایش است، با انتقادهای زیادی مواجه شده، چرا که بسیاری از کاربران بر این ادعا هستند که استور در اسپاتیفای کاربردی نیست.

بنابر گزارش وب‌سایت Engadget سرویس استریم موزیک اسپاتیفای به طور آزمایشی قابلیت استوری مشابه با اینستاگرام را آماده عرضه به برخی از کاربران خود کرده که قابل پخش در نسخه جدید اپلیکیشن‌ موجود در سیستم‌عامل iOS و اندروید است.

کلیپ‌های ویدیویی در برخی پلی لیست‌های پر درخواست و رسمی مانند پیام‌های کوتاهی از برخی هنرمندان محبوب پخش می‌شود.

استوری اسپاتیفای که به طور آزمایشی در حال عرضه است از طریق یک آیکون در سمت چپ بالای لیست پخش قابل مشاهده خواهد بود. با ضربه زدن روی آیکون، رابط کاربری شبیه اینستاگرام ظاهر می‌شود.

استوری‌ها در سیستم‌عامل‌های شبکه‌های اجتماعی بسیار به چشم می‌خورند. استوری‌ها در اینستاگرام، فیس‌بوک، یوتیوب، لینکداین و اخیراً هم توییتر ظاهر می‌شوند.

البته ایجاد استوری در اسپاتیفای ممکن است کمی عجیب به نظر برسد با این وجود در این سرویس استریم، استوری در حال آزمایش است.

گفتنی است که آزمایش ارائه استوری در اسپاتیفای برای همه کاربران نمایش داده نمی‌شود و فقط در لیست‌های پخش و آلبوم‌های خاصی ظاهر می‌شود. البته گفته شده که این آزمایش به منظور بهبود تجربه کاربری انجام شده است.

در این میان، بسیاری از کاربران اقدام به تمسخر اسپاتیفای به خاطر عرضه این قابلیت کرده‌اند، این موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران عرضه این قابلیت را در سرویس اسپاتیفای بیهوده و غیرقابل استفاده بدانند. با این حال اسپاتیفای تلاش دارد تا با عرضه استوری‌ها از اینستاگرام، فیس‌بوک، یوتیوب و توییتر عقب نماند و امکاناتی ویژه را به کاربران خود ارائه دهد.

اسپاتیفای سرویس پخش محتوای صوتی است که تلاش دارد تا با عرضه امکانات بیشتر سطح بیشتری از انتظارات کاربران را فراهم کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420