لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سیستم پیشنهاد اپلیکیشن ها در اپ استور را بهبود میدهد

اپل سیستم پیشنهاد اپلیکیشن ها در اپ استور را بهبود میدهد

اپل با یک سرمایه‌گذار به نام Josh Elman برای توسعه بخشیدن به سیستم پیشنهاد اپ استور همکاری کرده است.

Josh Elman معاون ارشد سابق معاملات سهام در اپلیکیشن Robinhood بوده و سرمایه‌دار ریسک‌پذیر و برجسته‌ای است.

وی روز دوشنبه در اکانت توییتری خود اعلام کرده که از عنوان عضو هیئت‌مدیره در شرکت Greylock Partners و عضو هیئت‌مدیره شرکت‌های ممتاز در زمینه فناوری مثل Discord و medium کناره‌گیری کرده است.

ملحق شدن این سرمایه گذار به اپل باعث بهبود سیستم پیشنهاد اپلیکیشن در اپ استور می‌شود و به بهینه‌سازی روابط سازندگان آیفون و توسعه‌دهندگان کمک می‌کند؛ زیرا در یک سال اخیر سیستم نظارتی اپل بر اپ استور از طرف منتقدین، رقبا و دستگاه‌های قانونی به شدت زیر سؤال رفته بود.

شرکت اپیک اخیراً به دلیل حذف فورتنایت از اپ استور شکایت کرده و گفتنی است که این یکی از چندین مورد مشاجراتی است که در 12 ماه گذشته برای اپل ایجاد شده، مورد دیگر هم تحقیقات ضد انحصاری اروپا علیه اپل است که همچنان ادامه دارد.

البته اپل با اعلام برنامه‌ای جدید اوایل امسال چراغ سبز نشان داد که این برنامه شامل لغو کمیسیون 30 درصدی اپ استور برای توسعه‌دهندگانی که کمتر از 1 میلیون دلار درآمد سالیانه دارند.

اپل همچنین تلاش کرده با برخی توسعه دهندگان برنامه‌ها مثل خالق سرویس ایمیل برتر Hey که توسط شرکت Basecamp ارائه شد و رقبای فناوری مثل مایکروسافت که شاکی از محدودیت‌های معین اپ استور بودند، سازش و مصالحه کند.

قابل ذکر است که این سرمایه گذار به کار کردن در مورد روابط توسعه دهنده اشاره‌ای نکرده ولی می‌گوید که بر روی کمک کردن به مشتریان برای کشف بهترین برنامه‌ها متمرکز خواهد بود. صرف نظر از جایگاه ویژه المان در VC و صنایع نرم افزاری و توانایی او در شناسایی برنامه‌ها قبل از اینکه به مشاغل میلیون دلاری تبدیل شوند، او مطمئن است که بینش ارزشمندی درباره اپلیکیشن‌های بعدی و بزرگ ‌iOS ارائه خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420