لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دگزومارک: دوربین آیفون 12 از مدل‌های پرو خیلی ضعیف‌تر است

دگزومارک: دوربین آیفون 12 از مدل‌های پرو خیلی ضعیف‌تر است

موسسه دگزومارک بالاخره همانند سال‌های گذشته بررسی خود از دوربین آیفون 12 را منتشر کرده و اعلام کرده که این تلفن هوشمند دوربینی بسیار ضعیف‌تر از مدل‌های میان رده دارد.

اپل ممکن است امسال با عرضه سیستم ارتباطی 5G امکاناتی ویژه را برای کاربران خود فراهم کرده باشد، اما حقیقت این است که این شرکت درزمینهٔ عرضه دوربین‌های کاربردی در نسخه‌های میان رده آیفون 12 تفاوت زیادی با نسخه‌های پرو ایجاد کرده است.

دگزومارک در بررسی‌های خود، اعلام کرده که تمامی مدل‌های 2020 آیفون‌های اپل دارای قدرت برابر و کیفیت مناسب نیستند. این موسسه تأکید کرده که آیفون 12 پرو و پرو مکس نظر کاربردی تنها دو تفاوت عمده باهم دیگر دارند، اما تفاوت آن‌ها با مدل‌های غیر پرو بسیار زیاد است. آیفون 12 و آیفون 12 مینی از لحاظ عکس برداری بسیار ضعیف‌تر از مدل‌های غیر پرو هستند.

بر اساس ادعای این موسسه هر چند که آیفون 12 پرو یک دوربین فوق‌العاده و قابل توجه دارد، اما مدل غیر پروی آن نتوانسته توقع‌هایی که از اپل می‌رفته را برآورده کند.

آیفون 12 معمولی غیر پرو دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی است که هیچ سیستم سخت افزاری دقیقی برای زوم یا تشخیص حالت سه بعدی ندارد. البته این موسسه تأکید کرده که اپل همچنان بهبودهایی نسبی را در آیفون 12 معمولی نسبت به آیفون 11 اعمال کرده است.

دگزو مارک در بررسی تصاویر گرفته شده از آیفون 12 معمولی تائید کرده که تصاویر این تلفن هوشمند، دقیق، همراه با پردازش سریع هستند و عملکرد فوکوس خودکار در دوربین آن‌ها بسیار مناسب بوده است. از طرف دیگر ضبط ویدیو با آیفون 12 تا حدودی قابل قبول است و نرخ دینامیک و فوکوس خودکار و همچنین HDR در آن به بهترین نحو ممکن عمل کرده است.

دگزومارک هرچند که در وصف دوربین آیفون 12 نکات مثبت زیادی را گفته، اما این تلفن هوشمند را در سطح محصولات رده بالای اپل ندانسته و از اپل توقع بیشتری داشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420