لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت عکس ProRaw در آیفون 12 پرو مکس چگونه قابل استفاده است

قابلیت عکس ProRaw در آیفون 12 پرو مکس چگونه قابل استفاده است

 نسخه بتا iOS 14.3 به طور اجمالی نشان می‌دهد که قابلیت ProRaw در آیفون 12 پرو مکس برای عکس گرفتن چیست و چگونه کار می‌کند.

قابلیت عکس ProRaw در آیفون 12 پرو مکس در نسخه بتا iOS 14.3 پشتیبانی می‌شود. وقتی اپل آیفون 12 را در اکتبر اعلام کرد یکی از روش‌های تمایز آیفون 12 پرو و پرو مکس با آیفون 12 و 12 مینی به دلیل ارائه قابلیت جدید اپل یا عکس Proraw است که احتمالاً در نسخه بتا جدید اجرا خواهد شد.

انتشار این نسخه بتا از عکس‌های Apple ProRes پشتیبانی می‌کند و وضوح بیشتری در مورد چگونگی انجام آن نشان می‌دهد.

برای فعال کردن قابلیت عکس ProRaw در آیفون 12 پرو و پرو مکس باید به Setting > Camera > Formats رفته، در بخش Photo Capture دکمه‌ای برای خاموش و روشن کردن Apple ProRaw وجود دارد.

اگر کاربر با آیفون یک عکس بگیرد به عنوان JPEG یا فایل خام ذخیره می‌شود. بر مبنای فایل JPEG تعادل رنگ، نور دهی، کاهش نویز، وضوح و سایر جنبه‌های عکس انجام می‌شود. با این قابلیت کاربر می‌تواند عکس گرفته شده را آن طور که می‌خواهد سفارشی کند.

سنسور دوربین در مقایسه با سنسورهای بزرگ‌تر دوربین DSLR کوچک هستند و مقادیر بالایی از نویز تصویر دریافت کرده و دامنه دینامیکی کوچکی دارد. همچنین می‌تواند یک فایل JPEG را با برنامه پیش فرض iOS دوربین دریافت و از محاسبات اپل استفاده کند.

در حال حاضر پشتیبانی از عکس‌های اولیه یا خام به عهده توسعه دهندگان متفرقه یا برنامه‌های شخص ثالث است در حالی که قابلیت ProRaw در نسخه بتای iOS 14.3 ارائه شده ولی مشخص نیست که به طور رسمی در دسترس کاربران آیفون 12 پرو و پرو مکس قرار بگیرد.

قابلیتProRaw سفارشی سازی یک فایل خام از عکس‌ها را به کاربر ارائه می‌دهد. باوجود اینکه اپل به این ویژگی اشاره کرده ولی اطلاعات زیادی در مورد آن نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420