لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل اتصال بلوتوث مک با برخی اکسسوری‌های بی‌سیم

مشکل اتصال بلوتوث مک با برخی اکسسوری‌های بی‌سیم

 اخیراً برخی کاربران مشکل اتصال بلوتوث مک را هنگام استفاده از اکسسوری‌‌های بی‌سیم مشاهده و گزارش کرده‌اند.

تعدادی از کاربران M1 Mac با مشکل اتصال بلوتوث در دستگاه جدید خود مواجه شده‌اند که شامل قطع و وصل شدن متناوب لوازم جانبی بی‌سیم و اتصالات بلوتوثی کاملاً غیرکاربردی می‌شود.

برخی کاربران مدل‌های مک بوک ایر M1، مک بوک 13 اینچی M1، مک مینی M1 با سایر لوازم جانبی شرکت‌های دیگر مثل موس بلوتوثی، کیبورد، هدفون همچنین ایرپادها، موس مجیک و کیبوردهای مجیک مشکل اتصال بلوتوث را با مک خود مشاهده کرده‌اند.

گزارش‌هایی از کاربران مک M1 در برخی از وب سایت‌ها و شبکه اجتماعی Reddit ارسال شده که مشکلاتی از این دست را مطرح کرده‌اند. به نظر می‌رسد کاربران مک مینی بیشترین آسیب را دیده‌اند، زیرا اکثر کاربران برای آزاد بودن پورت‌های کامپیوتر خود از لوازم جانبی بی‌سیم استفاده می‌کنند و اغلب با مشکل اتصال بلوتوث به کامپیوتر مک مواجه می‌شوند.

یکی از کاربران با دریافت یک واحد جایگزین از اپل همان مشکل اتصال را گزارش کرده است. کاربر دیگری با استفاده از دانگل Unifying Receiver Bluetooth با موفقیت به اکسسوری لاجیتک متصل شده است. در هر حال نسبت به اینکه مشکل نرم افزاری است یا موضوع عمیق‌تری وجود دارد هنوز توافق نظری به دست نیامده است.

مشخص نیست که این گونه مسائل یا مشکل اتصال بلوتوث به کامپیوترهای مک چه اندازه گسترده هستند؛ اما چنین مشکلی برای مک‌ها تا به حال سابقه نداشته است.

با این وجود چنین مشکلاتی برای افرادی که خیلی به اتصالات بلوتوثی اعتماد دارند و البته منتظر M1 Mac جدید هم هستند مأیوس کننده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420