لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیشنهاد ویژه شازم برای اکانت رایگان اپل موزیک

پیشنهاد ویژه شازم برای اکانت رایگان اپل موزیک

اپل به کاربران جدید سرویس استریم خود، 5 ماه اکانت رایگان اپل موزیک را ارائه می‌دهد. گفتنی است که این پیشنهاد ویژه مربوط به برنامه شناسایی موسیقی شرکت شازم است.

اپل معمولاً به کاربران جدید اکانت رایگان اپل موزیک را به مدت سه ماه ارائه می‌دهد ولی مورد اخیر یکی از بهترین پیشنهادهای ویژه اپل است.

برای دسترسی به این پیشنهاد ویژه اپل، کاربران باید اپلیکیشن شازم را در آیفون یا آیپد خود دانلود کنند سپس با ضربه زدن روی آیکون بزرگ شازم، آهنگی که در محیط در حال پخش است را شناسایی کرد. بعد از شناسایی آهنگ اگر گزینه پخش آهنگ را در اپل موزیک انتخاب شود، امکان پخش موسیقی فراهم خواهد شد.

وقتی روی گزینه پخش آهنگ ضربه زده شود اکانت رایگان 5 ماهه اپل موزیک دیده خواهد. برخی کاربران با باز کردن صفحه نمایش شازم و ضربه زدن روی بنر اپل موزیک موفق به فعال کردن این پیشنهاد ویژه اپل شده‌اند.

اپل این امکان را برای کاربرانی که امکان وارد کردن کارت‌های اعتباری یا نقدی بین‌المللی را در اپل آیدی خود دارند ارائه داده است و به همین دلیل بسیاری از کاربران ایرانی امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت.

بنابر اعلامیه‌ای که در صفحه اپ استور شازم منتشر شده پیشنهاد ویژه اپل مبنی بر ارائه اکانت رایگان 5 ماهه در سیستم اپل موزیک از 17 ژانویه سال 2021 آغاز خواهد شد و کاربران در کشورهای انگلستان، ایالات متحده، استرالیا، کانادا و سایر کشورهایی که اپ استور در آن‌ها فعال است، به این اکانت رایگان دسترسی خواهند داشت.

نکته‌ای که اپل به آن اشاره کرده این است که اگر این پیشنهاد ویژه متقاعد کننده نباشد کاربران می‌توانند بدون از دست دادن استفاده از اکانت رایگان 5 ماهه، اشتراک خود در اپل موزیک را لغو کنند. همچنین می‌توانید برنامه شازم را از طریق اپ استور دانلود کنید.

برای لغو اشتراک اپل موزیک می‌توانند این مراحل را دنبال کنید:

  • 1.اپلیکیشن Music را در آیفون یا آیپد راه اندازی کنید یا آیتونز را در کامپیوتر مک یا PC باز کنید.
  • 2.روی تب For You ضربه بزنید سپس روی آیکون account سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. یا Account-> Veiw My Account را در آیتونز انتخاب کنید.
  • 3.در آیفون یا آیپد روی گزینه View Apple ID ضربه بزنید سپس گزینه Subscription را ضربه زده یا روی Manage کلیک کنید و سپس به Subscription در پنجره Account آیتونز بروید.
  • 4.در صفحه نمایش Subscription گزینه Apple Music Membership را انتخاب کنید.
  • 5.در صفحه نمایش بعدی گزینه Cancel Subscription را انتخاب کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373