لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مشکل اخیر سینک آیکلود را برطرف کرد

اپل مشکل اخیر سینک آیکلود را برطرف کرد

اپل طی 72 ساعت گذشته از چندین کاربر گزارش‌هایی مبنی بر مشکل سینک آیکلود را دریافت کرده و حالا اعلام کرده که در حال حاضر مشکل برطرف شده است.

این مشکل باعث شده بود تا بسیاری از مشترکین اپل موزیک قادر به دسترسی به آرشیو موسیقی خودشان نباشند.

آرشیو موسیقی آیکلود به کاربران کامپیوترهای ویندوزی، دستگاه‌های مک و آیفون‌ها اجازه می‌دهد تا با استفاده از قابلیت سینک آیکلود یا بارگذاری مستقیم آهنگ‌هابتوانند آرشیو موسیقی خود را به‌صورت آنلاین ذخیره کنند. این سرویس شامل بخشی از اشتراک اپل موزیک است و به‌عنوان یک سرویس مستقل به نام iTunes Match در دسترس است.

کاربران این سرویس گزارش‌های مداومی طی چند روز گذشته مربوط به مشکل سینک آیکلود از اپل موزیک اعلام کرده بودند که در نهایت باعث شد تا تیم پشتیبانی اپل این مشکل را برطرف کند.

به طور کلی این مشکل هنگام سینک شدن آرشیو موسیقی اپل در برنامه Music سیستم عامل مک او اس یا آیتونز در سیستم عامل ویندوز رخ می‌دهد. کاربرانی که با مشکل سینک آیکلود مواجه شده‌اند پیامی با این محتوا را دریافت کردند: « نتایج محتوا در حال حاضر نمی‌تواند آپدیت شود. اتصال شبکه قطع شده است.»

علیرغم اینکه سایر سیستم‌ها در شبکه محلی خوب کار می‌کردند، اما این پیغام ظاهر شده و کاربران تحت تأثیر این مشکل نمی‌توانستند لیست پخش خود را با موسیقی در دستگاه‌های Mac، PC و iOS سینک کنند. کاربران گزارش داده‌اند حتی خروج و ورود مجدد از حساب کاربری یا حتی ریستارت کردن حتی نصب مجدد مک او اس هیچ تأثیری روی رفع مشکل نداشت.

نکته حائز اهمیت این است که در صفحه وضعیت سیستم اپل در ارتباط با سرور آیکلود، اپل موزیک یا سرویس‌هایی که قبلاً زیر مجموعه آیتونز بوده‌اند، هیچ مشکلی دیده نشد. همچنین گفته شده کارکنان بخش پشتیبانی اپل قادر به ایجاد این مشکل هستند.

به هر حال نشانه‌ها حاکی از این است که اپل این مشکل را برطرف کرده است و در حال حاضر کاربران می‌توانند از قابلیت سینک آیکلود به‌راحتی استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373