لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درخواست اپل از فاکس کان برای تولید مک بوک در ویتنام

درخواست اپل از فاکس کان برای تولید مک بوک در ویتنام

 شرکت اپل از مدیران فاکس کان درخواست کرده تا بخشی از خط تولید مک بوک را به ویتنام انتقال دهند.

خبرگزاری رویترز به نقل از برخی منابع آگاه که نامی از آن‌ها نبرده، اعلام کرده که شرکت اپل بابت تنش‌های مالی اخیر میان آمریکا و چین از فاکس کان درخواست کرده تا برخی از خط تولید مک بوک و آیپد را به ویتنام انتقال دهد. فاکس کان قرار است آن دسته از محصولاتی که اپل تصمیم به فروش در خاک آمریکا دارد را به‌طور کامل در خارج از چین تولید کند.

در این گزارش آمده که فاکس کان یک خط تولید و اسمبل آیپد و مک بوک را در استان « باک گیانگ» ویتنام راه اندازی کند. این خط تولید از نیمه ابتدایی سال 2021 آماده راه اندازی و بهره برداری است. این خط تولید برخی از مک بوک‌ها و آیپدها را که تا پیش از این فقط در چین تولید می‌شدند، آماده ساخت می‌کند.

منابع خبری تأکید کرده‌اند که درخواست راه اندازی این خط تولید توسط شرکت اپل به فاکس کان ارائه شده است و این شرکت از نظر تولید محصولات خود در خاک چین با چالش‌های مختلف مواجه شده است. اپل در حال حاضر محصولاتی نظیر ایرپاد و ایرپاد پرو را در ویتنام تولید می‌کند و به‌طور کامل تولید آن‌ها را از چین خارج کرده است.

با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل باوجود تغییر رئیس جمهور آمریکا نیز همچنان با چالش‌های ویژه مربوط به تولید محصولات در چین مواجه باشند. این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا میزان تولیدات اپل و بسیاری از شرکت‌های آمریکایی در چین کاهش پیدا کند.

دولت آمریکا به دنبال کاهش سطح تولیدات محصولات این کشور در خاک چین است و همین موضوع باعث شده تا چالش‌های ویژه‌ای برای شرکت اپل و برخی دیگر از کمپانی‌های آمریکایی به وجود آید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420