لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پاول دوروف: آیفون 12 یک تکه سخت افزاری از مد افتاده است

پاول دوروف: آیفون 12 یک تکه سخت افزاری از مد افتاده است

 پاول دوروف کار آفرین جوان روسی و بنیان‌گذار تلگرام با مقایسه آیفون 12 و آیفون 5 با لحنی شدید از فناوری اپل انتقاد کرده و اعلام کرده که اپل از زمان استیو جابز تا به امروز هیچ تغییری نکرده است.

پاول دوروف در کانال رسمی خود، آیفون 12 پرو را به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را « قطعه سخت افزاری فوق‌العاده زمخت و از مد افتاده» توصیف کرده است.

او گفته این مدل آیفون جدید ابتدایی و فاقد نوآوری است. زیرا دارای همان حاشیه‌های پهن و یک «ناچ» بزرگ است که فاصله خیلی کمی بین بدنه و صفحه نمایش ایجاد کرده، و احساس کلی و قدیمی از یک دستگاه را القا می‌کند. 

به تازگی آیفون 12 پرو را تست کردم. عجب قطعه سخت افزاری زمخت و از مد افتاده‌ای است! به نظر می‌رسد نسخه‌ بزرگ شده آیفون 5 سال 2012 است، اما ظاهر زشت و سه دوربین با سه ارتفاع متفاوت از آن بیرون زده است. ناچ ناشیانه و صفحه نمایش بدون حاشیه که حسی قدیمی را القا می‌کند.

9 سال بعد از مرگ استیو جابز شرکت همچنان برمبنای فناوری ارائه شده توسط او و بدون هیچ خلاقیتی پیش می‌رود. جای تعجب نیست که فروش آیفون از اوایل امسال 21% کاهش یافته است. اگر این روند ادامه پیدا کند طی 7 تا 10 سال آینده سهم اپل از بازار جهانی بسیار ناچیز خواهد شد.

دوروف بارها با اپل بر سر انتشار تلگرام در اپ استور اختلاف داشته است و همین مسئله را می‌توان یکی از عوامل انتقاد شدید دوروف به محصول جدید شرکت اپل دانست. با این حال شرکت اپل تا به امروز اعلام کرده که تلفن هوشمندش بهترین میزان رضایت مشتری را داشته است و توانسته سهم بیشتری از بازار تلفن‌های هوشمند را از آن خود کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420