لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شعبه جدید پگاترون در هند افتتاح می‌شود

شعبه جدید پگاترون در هند افتتاح می‌شود

 مدیران پگاترون تصمیم به افتتاح کارخانه‌ای جدید در هند گرفته‌اند که احتمالاً روی تولید آیفون‌های جدید متمرکز خواهد بود.

گزارش شده که کارخانه پگاترون که وظیفه مونتاژ آیفون و برخی دیگر از محصولات اپل را بر عهده دارد، آماده سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری در هند است.

هیئت مدیره پگاترون شریک مونتاژ آیفون پیشنهاد تأسیس کارخانه تولیدی در هند را تصویب کرده است. به نقل از India’s Economic Times روزنامه انگلیسی زبان و پر مخاطب هندی، باوجود سرمایه گذاری خیلی بالا انتظار می‌رود که کارخانه تولید آیفون در هند، نیمه دوم سال آینده یا اوایل 2022 تأسیس شود.

قابل ذکر است که پگاترون در جایگاه دوم در لیست مونتاژ کنندگان آیفون، بعد از فاکس کان قرار می‌گیرد. پگاترون گفته که درخواست ساخت این شعبه از زیرمجموعه خود را در ماه جولای در هند ثبت کرده است؛ ولی به دلیل بحران کرونا بازدید مدیران از منطقه تأسیس این شعبه در هند به تعویق افتاده است. این اولین بار است که شعبه دیگری از پگاترون در کشور دیگری غیر از چین تأسیس خواهد شد و احتمالاً نیز روی تولید آیفون متمرکز خواهد بود.

پگاترون همانند فاکس کان و ویسترون تصمیم دارد تا طرح تشویقی دولت هند برای ایجاد اشتغال و تأسیس شعبه‌های محلی بپیوندد و به همین دلیل نیز محصولات اپل را در خاک هند تولید کند.

نکته حائز اهمیت این است که اخیراً به دلیل رفتار خشونت آمیز پگاترون با کارگران دانشجو در کارخانه‌های آن در چین، اپل رابطه ضعیف‌تری نسبت به گذشته با این شرکت پیدا کرده است؛ البته این موضوع دلیل برای قطع همکاری کامل پگاترون و اپل نمی‌شود و به همین دلیل نیز پگاترون تصمیم به افتتاح شعبه در هند گرفته است.

اپل همکاری با پگاترون را به دلیل همین تخلف به حالت تعلیق درآورده است. گفتنی است که اپل اجازه نمی‌دهد تا تولید آیفون تحت تأثیر این موضوع قرار بگیرد و از طرفی ممکن است پگاترون تولید آیفون را از دست بدهد و در ردیف Luxshare قرار بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420