لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ضرب الاجل فعال سازی پرداخت درون برنامه‌ای اپ استور در کلاس‌های مجازی

ضرب الاجل فعال سازی پرداخت درون برنامه‌ای اپ استور در کلاس‌های مجازی

اپل در ماه سپتامبر قوانین خود را پیرامون فعال سازی پرداخت درون برنامه‌ای اپ استور اصلاح کرده که در نتیجه آن اپلیکیشن‌هایی که کلاس‌های مجازی را برای بیش از یک نفر ارائه می‌دهند ملزم به پرداخت درون برنامه‌ای هستند.

این ضرب الاجل از دسامبر 2020 شروع خواهد شد و تا 30 ژوئن 2021 به پایان خواهد رسید.

همان طور که اپل اشاره کرده به دلیل شیوع و همه گیری کرونا و روی آوردن به استفاده از کلاسها و گروه های مجازی، موقتا از درخواست ارائه پرداخت درون برنامه ای اپ استور خودداری کرده است.

لازم به ذکر است که قوانین اپ استور به اپلیکیشن‌هایی که برای تجربه شخص به شخص بین دو فرد ارائه شود اجازه پرداخت غیر درون برنامه‌ای را داده است؛ اما برای کلاس‌های گروهی قوانین سخت گیرانه تری رعایت میشود. همچنین در مواردی مثل تدریس خصوصی، مشاوره پزشکی، تورهای املاک و مستغلات و جلسات آموزشی تناسب اندام شخصی می‌توان بدون نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای اپ استور اپلیکیشن‌ها را خریداری کرده اما برای رویدادهای گروهی حتما باید از قوانین پیروی کرد.

تمام موارد و رویدادهایی که شامل بیش از دو نفر باشند حتما باید از پرداخت‌های درون برنامه‌ای اپل استفاده کنند. البته باید اشاره کرد که دلیل این تغییر در قوانین اپ استور مربوط به بحران جهانی کرونا و گرایش بسیاری از سرویسها به ارائه خدمات خود از طریق آنلاین است.

اپلیکیشن‌هایی مثل ClaasPass و Airbnb به طور پیشفرض گزینه‌های خرید در دنیای واقعی را ارائه می‌دهند و شامل پرداخت درون برنامه‌ای اپ استور نمی‌شوند اما گفتنی است که این برنامه‌ها در حال ارائه تجربه‌های مجازی در ماه‌ها اخیر هستند.

از آنجا که تجارب مجازی مشمول قانون خرید یا پرداخت درون برنامه‌ای می‌شوند به همین دلیل اپل قصد داشته فروش این برنامه‌ها را قطع کند ولی دو برنامه ClassPass و Airbnb در مقابل آن مقاومت کرده‌اند. در نتیجه اپل قانون خود را تغییر داده و موارد شخص به شخص شامل هزینه نمی‌شود اما رویدادهای گروهی را موظف به پرداخت می‌داند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373