لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

200 آیپد برای رشوه و تهدید به مرگ کارکنان توسط یکی از مدیران امنیتی اپل

200 آیپد برای رشوه و تهدید به مرگ کارکنان توسط یکی از مدیران امنیتی اپل

یکی از مدیران اپل متهم به ارائه تعدادی آیپد به عنوان رشوه به مقامات محلی سانتا کلارا و تهدید کارکنان به مرگ شده است.

Thomas Moyer مدیر بخش حراست شرکت اپل متهم شده که تعداد آیپد به ارزش 70 هزار دلار را برای حمل غیرمجاز سلاح به مقامات سانتاکلارا داده است. هیئت منصفه دادگاه عالی کالیفرنیا در حال بررسی این اتهام است و به زودی نتیجه این موضوع را مشخص می‌کند.

مویر متهم است که 200 آیپد با ارزش حدودی 70 هزار دلار را به عنوان رشوه به کاپیتان «جیمز جنسن»، کلانتر منطقه سانتا کلارا واقع در کالیفرنیا داده تا از جرمی که تعدادی از اعضای تیم حراستی مقر اصلی اپل به خاطر حمل چهار سلاح بدون مجوزِ مرتکب شده‌اند چشم پوشی کند.

پرونده حمل سلاح غیرقانونی توسط کارکنان اپل دو سال پیش افتتاح شد که در آن مشخص شده که تعدادی از کسانی که برای تیم حراست و امنیت دفاتر اپل کار می‌کنند، سلاح‌های غیرقانونی را حمل کرده‌اند. مشکل اصلی از آنجایی شروع شده که هیچ یک از این افراد مجوزهای لازم برای حمل را نداشتند و کلانتر منطقه سانتا کلارا تصمیم به اجرای اقدامات قانونی علیه آن‌ها گرفته بود.

وکیل توماس مویر اعلام کرده که موکلش هیچ کار اشتباهی انجام نداده و صرفاً این 200 آیپد را به عنوان وثیقه در اختیار کلانتر این منطقه قرار داده است. وکیل مویر همچنین ادعا کرده متهم، صرفاً از قدرت قانونی خود برای ارائه این آیپدها به عنوان وثیقه استفاده کرده و تا به امروز نیز هیچ سابقه‌ای مبنی بر انجام کارهای غیرقانونی نداشته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، مویر نزدیک به 15 سال است که مدیر بخش حراست و امنیت بین‌المللی شرکت اپل بوده است و در نوامبر سال 2018 از این شرکت جدا شده است. بلومبرگ ادعا می‌کند که به نامه‌ای دسترسی پیدا کرده که توسط مویر نوشته شده است. در این نامه، مویر پس از جدایی از اپل به مدیران این شرکت در مورد درز کردن اطلاعات و جزئیات مربوط به این پرونده رشوه هشدار داده است و به‌صورت ضمنی درزمینهٔ به خطر انداختن جان کارکنان رده بالای اپل نیز تهدیدهایی را مطرح کرده است.

گفتنی است که اپل هنوز در مورد این پرونده و اطلاعات منتشر شده هیچ واکنشی نشان نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420