لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کریگ فدریگی از شفافیت حریم خصوصی اپ استور دفاع کرد

کریگ فدریگی از شفافیت حریم خصوصی اپ استور دفاع کرد

 کریگ فدریگی نایب رئیس بخش توسعه نرم افزار به خاطر اعتراض برخی شرکت‌ها به این استراتژی اپل، از ویژگی شفافیت حریم خصوصی اپ استور دفاع کرد.

به دنبال تصمیم اپل مبنی بر معرفی ویژگی جدید شفافیت حریم خصوصی اپ استور و آگاه کردن کاربران از ردیابی آن‌ها توسط برنامه‌ها و وب سایت‌ها، برخی از شرکت‌هایی مثل فیس بوک اقدام به اعتراض کرده‌اند. کریگ فدریگی اخیراً طی مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت درباره منطق پشت پرده این تغییر توضیحاتی را ارائه داده است.

او تأکید کرده حفظ حریم خصوصی کاربران در کامپیوترهای مک و دیگر محصولات شرکت اپل موجب می‌شود که از دریافت اطلاعات محصول یا خدمات ناخواسته جلوگیری شود و کاربر حق انتخاب درزمینهٔ مشاهده تبلیغات را خواهد داشت. این ویژگی قرار بود همراه با iOS14 در اوایل امسال ارائه شود ولی اپل می‌خواهد که توسعه دهندگان وقت بیشتری را صرف سازگاری با این مسئله کنند و به همین دلیلانتشار آن را تا ابتدای 2021 به تعویق انداخته است.

فدریگی به این موضوع اشاره کرده که حفظ حریم خصوصی در دستگاه‌های اپل به عنوان یک «ارزش اصلی» از زمان شروع به کار این شرکت وجود داشته است و استیو جابز از همان زمان عرضه کامپیوترهای Apple II نیز این موضوع را در نظر گرفته بود و این محصولات به کاربر اجازه دادند تا اطلاعات خود را روی یک فلاپی دیسک ذخیره کند.

اپل تلاش می‌کند تا با حفاظت از حریم خصوصی کاربران در پلتفرم خود، بتواند اکوسیستم سالمی داشته باشد و احتمالاً تغییرات بیشتری را در آینده اعمال خواهد کرد.

فدریگی در نهایت به برخی قابلیت‌های حریم خصوصی اپ استور اشاره کرد که در گذشته برای کاربران بسیار سودمند بوده، ضمن اینکه نیازهای صنعت تبلیغات را حفظ می‌کرده است. او مشخصاً به ابزار SKAdNetwork اشاره کرد که به توسعه دهندگان اجازه ردیابی یک آگهی منجر به فروش محصول را داده بود که این یک معیار اصلی برای اکثر تبلیغ کنندگان بوده است؛ او می‌گوید که اپل برای انجام این کار یک چارچوب برای حفظ حریم خصوصی ایجاد کرده است.

او همچنین گفته که در آینده می‌توان روش‌هایی را ارائه داد که صنعت تبلیغات به طور مؤثر و با حفظ حریم خصوصی کاربر به ادامه فعالیت خود بپردازد و اپل قصد دارد تا راه حل‌های فنی و مؤثرتری را برای این موضوع ایجاد کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420