لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ابزار مهاجرت به بیگ سور از ویندوز آپدیت شد

ابزار مهاجرت به بیگ سور از ویندوز آپدیت شد

 اپل روز گذشته نرم افزار مهاجرت از ویندوز به بیگ سور را آپدیت کرده است تا کاربران با راحتی بیشتری اطلاعات خود را به مک‌های جدید انتقال دهند.

برخی کاربران سیستم عامل ویندوز قصد مهاجرت به کامپیوترهای جدید مک مبتنی بر بیگ سور را دارند ولی ممکن است نگران انتقال اطلاعات ضروری و مهم خود باشند. این ابزار در نسخه‌های پیشین هم بوده و اخیراً با آپدیت سیستم عامل مک آماده عرضه شده است. از تغییرات این نسخه می‌توان به ایجاد قابلیت‌های چشمگیر آن اشاره کرد که شرکت اپل برای راحتی انتقال از ویندوز به مک ابزار تغییراتی ویژه در آن اعمال کرده است.

این ابزار امکان پشتیبانی از فرایند انتقال داده از ویندوز به آخرین نسخه مک، یعنی Big sur را دارد. دستیار مهاجرت اطلاعات از ویندوز به بیگ سور می‌تواند تماس‌ها، تقویم، اکانت‌های ایمیل و موارد دیگر را از ویندوز به مک او اس منتقل می‌کند.

معرفی و انتشار مک او اس بیگ سور در 12 نوامبر 2020 برای کامپیوترهای مک یک به‌روز رسانی بزرگ برای کاربران به‌حساب می‌آید. سیستم عامل جدید کامپیوترهای مک باقابلیت‌های پیشرفته‌‌تری ارائه شده که شامل طراحی تازه برای مرورگر سافاری همراه با سرعت بیشتر، بهینه سازی باتری با طول عمر بالاتر، حفظ حریم خصوصی کاربران، گزینه ترجمه لحظه‌ای وب سایت‌ها و پشتیبانی از پخش یوتیوب با کیفیت 4K است.

اپل همچنین در حال افزودن آپدیت‌هایی است که در آن‌ها گزینه‌های جدیدی برای پیام دادن، عکس‌ها و نقشه‌ها اضافه شده و لیستی از تغییرات اصلی و قابل دسترس در راهنمای ویژگی‌ها و خلاصه‌ای از همه تغییرات وجود دارد.

با دریافت این نسخه جدید از ابزار انتقال داده، کاربران ویندوز دیگر نیازی به انجام پروسه‌های پیچیده برای راه اندازی کامپیوترهای مک خود ندارند و تنها با چند کلیک ساده و وارد کردن اپل آیدی خود می‌توانند این کار را انجام دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373